باصدور پیامی:
تابناک: استاندار مرکزی: راهیابی تیم والیبال شهرداری اراک به لیگ برتر باشگاه های کشور بیانگر حقیقتی روشن است که جوانان برومند استان مرکزی علی رغم تمام محدودیت ها می‌توانند با اراده مصمم خود و با تمسک به خداوند متعال به هر موفقیتی می توانند دست یابند.
کد خبر: ۱۹۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 01 March 2016
به گزارش تابناک مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی با صدور پیامی راهیابی تیم والیبال شهرداری اراک به لیگ برتر باشگاه های کشور را تبریک گفت.

در  پیام زمانی قمی استاندار مرکزی آمده است: صعود غرور آفرین تیم والیبال شهرداری اراک به لیگ برتر باشگاههای کشور که با تلاش و همت جوانان عزیز و برومند استان مرکزی بدست آمد نشان از لیاقت و شایستگی حوزه ورزش استان دارد.

پیام می افزاید: این موفقیت بیانگر حقیقتی روشن است که جوانان برومند استان مرکزی علی رغم تمام محدودیت ها می‌توانند با اراده مصمم خود و با تمسک به خداوند متعال به هر موفقیتی دست یابند.

 در ادامه این پیام آمده است: بی شک  با حمایت های بیشتر و موثرتر از ورزشکاران استان و همچنین با  برنامه ریزی صحیح می توان زمینه حضور تمام رشته های ورزشی را در میادین ملی و بین المللی فراهم آورد تا در آینده ای نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر  ورزشکاران مان در این میادین باشیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به مردم شریف و جامعه ورزشی استان بویژه دست اندرکاران، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهرداری اراک از زحمات بی دریغ همه کسانی که در این موفقیت نقش داشتند و همچنین از حمایت تماشاگران و مردم شریف استان تشکر و قدردانی نموده و سربلندی بیش از پیش ورزشکاران این خطه را از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار