پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک در ادامه مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن حکیمیه برابر دانشگاه آزاد با حساب ۷۶ بر ۷۱ شکست خورد.
کد خبر: ۱۹۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 01 March 2016
به گزارش تابناک مرکزی، در ادامه مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه تیم بسکتبال شهرداری اراک در سالن حکیمیه برابر دانشگاه آزاد با حساب ۷۶ بر ۷۱ شکست خورد.

رقابت های این مرحله به صورت چهار پیروزی از هفت مسابقه برگزار می شود و نتایج دیدارهای رو در روی تیم ها در مرحله مقدماتی نیز محاسبه خواهد شد. در مرحله مقدماتی تیم شهرداری اراک هر سه دیدار برابر دانشگاه آزاد را با پیروزی پشت سرگذاشته بود.

تیم دانشگاه آزاد که در بازه زمانی استراحت تیم ها برای شروع مرحله یک چهارم نهایی به عنوان نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا شرکت و موفق به کسب عنوان سومی این رقابت ها شده بود برای تقویت تیم خود علاوه بر جذب صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، زید عباس ستاره 203 سانتی متری و کهنه کار تیم ملی بسکتبال اردن که در پست فوروارد بازی می‌کند را جانشین تونی ویدن بازیکن آمریکایی خود و ویلیام مک دونالد آمریکایی سنتر 2 متر و 11 سانتی متری است که پیش از این در لیگ چین بازی می کرد را جایگزین بامبا فال دیگر بازیکن خارجی تیم خود کرده بود. سومین تغییر تیم دانشگاه آزاد با جذب برایان راش صورت گرفته بود تا تیم دانشگاه آزاد با چهره ای متفاوت نسبت به مرحله مقدماتی این رقابت ها به مصاف شهرداری اراک برود.

در این بازی شهرداری اراک کوارتر اول را 15 بر 14 پیروز شد اما این دانشگاه آزاد بود که کوارتر دوم و سوم را به ترتیب با نتایج 30 بر 34 و 54 بر 49 با برتری به پایان رساند.

در تایم چهارم این دیدار نیز دانشگاه آزاد 22 بر 21 پیروز شد تا در مجموع این دیدار با برتری 76 بر 71 تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان برسد و دانشگاه نخستین برد خود را مقابل شهرداری اراک کسب کند.

ترس دانشگاه آزاد از قبول شکست برابر شهرداری و حذف از گردونه مسابقات سبب شد این تیم از هر حربه ای برای پیروزی استفاده کند. توهین های مکرر هواداران دانشگاه آزاد به بازیکنان خارجی تیم بسکتبال شهرداری اراک که از ابتدای مسابقه و به قصد تحریک بازیکنان خارجی و برهم زدن تمرکز آنها صورت پذیرفته بود در پایان مسابقه شدت گرفت. محمد کسایی پور سرمربی شهرداری اراک برای آرام کردن جو وارد معرکه شد و با هدایت بازیکنان خود به رختکن قصد داشت قائله را خاتمه دهد اما تماشاگرها شروع به توهین به این مربی با اخلاق و درگیری فیزیکی با بازیکنان و کادر فنی شهرداری اراک کردند تا دانشگاه آزاد با توسل به شیوه های منسوخ در ورزش پیروزی خود را جشن بگیرد.

با توجه به این نتیجه، شهرداری اراک سه بر یک از حریف مطرح خود پیش است و برای صعود به نیمه نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز دارد.

در دیگر دیدارها، تیم های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری در پایان دیداری که به دلیل رفتار نامناسب هواداران میزبان و پرتاب اشیا برای دقایقی تعطیل شد به برتری ۷۹ بر ۷۴ دست یافت و با این اوصاف دو تیم در مجموع به تساوی ۲ به ۲ رسیدند.

تیم شیمیدر تهران برابر ثامن مشهد به برتری ۶۵ بر ۶۴ دست یافت و جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کرد، چراکه در مرحله قبلی نیز سه مرتبه برابر ثامن به برتری رسیده بود.

پیش از این دیدار نیز، پتروشیمی بندر امام مقابل شهرداری تبریز به برتری دست یافت تا با رقم زدن چهارمین پیروزی خود مقابل نماینده تبریز به نیمه نهایی صعود کند.

تیم بسکتبال شهرداری اراک پنج شنبه 13 اسفند ماه در اراک میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
حق ماست بریم نیمه نهایی. اما کار خیلی سخت شد. این تیم دانشگاه اون تیم سابق نیست اصلا. و حق نفت آبادان هم نبود با توجه به تفاضل گلش بره نیمه نهایی. خدا کمک کنه. کاش همون تهران بیشتر همت می کردند بچه ها.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار