لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور
تابناک: تیم والیبال شهرداری اراک در چارچوب مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با نتیجه سه بر دو مقابل تیم همنام بجنوردی خود به پیروزی دست یافت تا ضمن حضور در فینال این رقابت ها به لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کند.
کد خبر: ۱۸۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 29 February 2016
به گزارش تابناک مرکزی، در چارچوب مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین  دوره مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های عصر یکشنبه در سالن والیبال ملت بجنورد دو تیم همنام شهرداری اراک و بجنورد برای برگزاری دومین دیدار این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با برتری تیم شهرداری اراک همراه بود.

در این مرحله از رقابت های لیگ دسته یک که به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود تیم والیبال شهرداری اراک در دیدار نخست با حساب سه بر دو به برتری دست یافته بود و برای حضور در فینال و چشیدن طعم لیگ برتر به یک پیروزی دیگر احتیاج داشت.

در این دیدار که با استقبال تماشاگران همراه شده بود، شهرداری بجنورد سعی داشت با اتکال به حمایت هواداران خود ضمن جبران شکست دیدار نخست،  امیدهای خود را برای صعود به فینال رقابت ها زنده نگه دارد.

تیم والیبال شهرداری اراک در ست های اول ، دوم و پنجم با نتایج 25 بر 23 ، 25 بر 17 و 15 بر 11 بر تیم والیبال بجنورد چیره شد.

تیم شهرداری بجنورد در این بازی تنها توانست در ست های سوم و چهارم با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 16 مقابل شهرداری اراک به برتری دست پیدا کند.

بدین ترتیب تیم والیبال شهرداری اراک با نتیجه مشابه دیدار نخست برابر شهرداری بجنورد به برتری دست یافت و برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها باید با تیم عمران شهرداری ساری رقابت کند.

تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات شامل شهرداری اراک، عمران شهرداری ساری، شهرداری بجنورد وکاله جوان آمل بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار