لیگ دسته اول والیبال
تابناک: تیم والیبال شهرداری اراک در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی با نتیجه سه بر دو برابر همنام بجنوردی خود با حساب سه بر دو به برتری دست یافت تا برای حضور در فینال و لیگ برتر والیبال تنها به یک پیروزی دیگر نیاز داشته باشد.
کد خبر: ۱۸۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 25 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور، تیم والیبال شهرداری اراک با نتیجه سه بر دو، تیم والیبال شهرداری بجنورد را شکست داد و در یک قدمی لیگ برتر قرار گرفت

مسابقه مرحله نیمه نهایی دسته یک والیبال کشور عصر چهارشنبه با دیدار دو تیم والیبال شهرداری اراک و شهرداری بجنورد در سالن ورزشی شهید ثامنی شهرداری اراک پیگیری شد تا فاتحان این مرحله علاوه بر حضور در دیدار نهایی، مجوز حضور در لیگ برتر سال آینده را نیز به دست آورند.

تیم والیبال شهرداری اراک در دور مقدماتی با صدرنشینی در گروه سوم به مرحله پلی آف گام نهاد و دو تیم والیبال شهرداری اراک و شهرداری بجنورد در دور مقدماتی نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که شهرداری اراک در دور رفت، سه بریک میهمان خود را شکست داد و در دور برگشت  به دلیل عدم حضور تیم میهمان و توافق دو تیم نتیجه  سه بر صفر به نفع تیم شهرداری بجنورد، رقم خورد شد.

براساس این گزارش در مرحله نیمه نهایی، تیم والیبال شهرداری اراک میزبان هم نام بجنوردی خود بود که در این مسابقه حساس تیم والیبال شهرداری اراک در ست اول بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود پایان داد و در ست دوم نیز تیم والیبال شهرداری اراک موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ شکست دهد.

در ست سوم کنترل بازی از دست شاگردان علی نقدی، سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک خارج شد و شاگردان محمدرضا صابری، سرمربی تیم والیبال شهرداری بجنورد ابتکار عمل را به دست گرفتند و سرانجام مزد ارائه بازی خوب را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ دریافت کردند.

در ست چهارم بازی با تکنیک پایاپای ادامه پیدا کرد و رقابتی تنگاتنگ بر مسابقه حاکم شد تا سرانجام تیم والیبال شهرداری بجنورد موفق شد نتیجه بازی را با رقم ۲۵ بر ۲۳به سود خود پایان دهد.

نهایتا بازی به ست پنجم کشیده شد که در این ست شهرداری اراک با نتیجه ۱۵ بر ۹ بر شهرداری بجنورد غلبه کرد و بازی با نتیجه سه بر دو به سود تیم والیبال شهرداری اراک پایان یافت و با این برد تیم شهرداری اراک در یک قدمی لیگ برتر والیبال کشور قرار گرفت.

گفتنی است مسابقه دور دوم مرحله نیمه نهایی یکشنبه 9  اسفندماه جاری به میزبانی تیم شهرداری بجنورد برگزار می شود که چنانچه در این بازی تیم والیبال شهرداری اراک پیروز شود به  فینال مسابقات لیگ دسته اول کشور صعود می کند و جواز حضور در لیگ برتر والیبال را کسب خواهد نمود و تیم والیبال شهرداری بجنورد برای رده بندی سوم و چهارم با بازمانده گروه دیگر دیگر رقابت خواهد کرد.

شایان ذکر است در بازی های دیگر تیم کاله جوان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم سازمان عمران شهرداری ساری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار