لیگ دسته اول فوتسال
تابناک: در گروه دوم تیم شهرداری ساوه که در مکان سوم جدول رده بندی قرار داشت موفق شد در ساوه برابر تیم صدرنشین زاگرس به برتری دست یابد.
کد خبر: ۱۸۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 23 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با کسب یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان استان مرکزی به پایان رسید.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه که برای حضور در مرحله حذفی رقابت های لیگ دسته اول رقابت تنگاتنگی با تیم آتلیه طهران قم برای کسب عنوان دومی در گروه اول این رقابت ها دارد عصر امروز در قم با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم آتلیه طهران شد.

تیم آتلیه طهران در این دیدار توانست با دو گل از سن ایچ پیش بیفتد، در ادامه تلاش های سن ایچ راه به جایی نبرد و تنها توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند تا دست خالی از قم برگردند.

سن ایچ هم امتیاز با تیم آتلیه و به دلیل تفاضل گل بیشتر در رده دوم باقی ماند تا برای صعود از این گروه چشم به دیدار حساس هفته آینده تیم های ارژن و آتلیه داشته باشد.

در گروه دوم نیز تیم شهرداری ساوه که در مکان سوم جدول رده بندی قرار داشت موفق شد در ساوه برابر تیم صدرنشین زاگرس به برتری دست یابد.

تیم شهرداری ساوه که برای صعود از این گروه به کسب هر سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه تیم میهمان نشد.

در نیمه دوم شاگردان خبیری که از امتیاز میزبانی و حمایت پرشور هوادارانشان بهره می بردند توانستند نمایش موفق تری داشته باشند و در نهایت با نتیجه پنج بر سه پیروزی دست یابند تا امیدهای خود را برای صعود حفظ کنند.

تیم شهرداری ساوه با کسب 23 امتیاز بعد از تیم های زاگرس خوزستان 26 امتیازی و دانشگاه آزاد 25 امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت و بازی هفته آینده تیم های اول و دوم جدول می تواند نقش موثری در تعیین تیم صعود کننده از این گروه داشته باشد.

در هفته سیزدهم این رقابت ها دوشنبه دهم اسفندماه تیم سن ایچ در ساوه میزبان تیم پاس قوامین تهران است و شهرداری ساوه در قزوین به مصاف تیم کشاورز خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار