لیگ دسته اول باشگاه های کشور
تابناک: تیم والیبال شهرداری اراک در دیدار سوم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور با نتیجه سه بر یک مقابل تیم متین دامغان به برتری دست یافت تا برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان مرکزی به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
کد خبر: ۱۸۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 21 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در ادامه رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور یادواره 200 شهید والیبالیست عصر امروز در سالن ورزشی شهیدان ثامنی باشگاه شهرداری اراک تیم های شهرداری اراک و متین دامغان سومین بار برای تعیین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این دیدار با برتری تیم والیبال شهرداری اراک و صعود به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.

تیم های شهرداری اراک و متین دامغان پیش از این در دو دیدار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده بودند که در بازی اول تیم شهرداری اراک با حساب سه بر یک به برتری دست یافته بود و در رقابت دوم این تیم متین دامغان بود که با حساب سه بر صفر پیروز میدان لقب گرفته بود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به بازی سوم گره بخورد.

در ست اول این دیدار تیم شهرداری اراک اسیر تاکتیک دفاعی تیم حریف شد و نتیجه را با حساب 25 بر 15 به حریف خود واگذار کرد تا دامغانی ها نشان دهند حریف دست و پا بسته ای در این دیدار نخواهند بود.

شوک حاصل از یک ست عقب افتادن به بلند قامتان شهرداری اراک نیرو و انگیزه ای مضاعف بخشید تا در روزی که سالن شهیدان ثامنی جایی برای سوزن انداختن نداشت ست دوم با حساب 25 بر 13 به سود تیم شهرداری اراک رقم بخورد و پاسخی مناسب به نتیجه ست اول این دیدار از سوی نارنجی پوشان داده شود.

حامد صدیق پاسور تیم شهرداری اراک با استفاده از پاس های سرعتی و کمک گرفتن از بهروز کمالی پور پشت خط زن تیم والیبال شهرداری اراک فاصله اطمینان بخشی را بین دو تیم در ست سوم ایجاد کرد تا در نهایت شهرداری اراک در این ست با جای خالی هوشمندانه پاسور خود 25 بر 17 به برتری دست یابد و در ست شماری دو بر یک از حریف خود پیشی بگیرد.

در ست چهارم این دیدار و در  حالی که تیم والیبال شهرداری اراک که برای حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها به تنها پیروزی در یک ست دیگر احتیاج داشت متین دامغان با ایجاد وقفه در جریان بازی به بهانه خیس بودن زمین مسابقه در شرایطی که شش امتیاز از شهرداری عقب بود سعی داشت به بازی برگردد اما مصطفی عباسلو در دفاع روی تور و موعود آقاپور در استفاده از پاس های قدرتی عرصه را بر حریف دامغانی خود تنگ کردند تا در پایان ست چهارم تیم والیبال شهرداری با نتیجه مشابه ست قبل به برتری دست یابد و در مجموع با حساب سه بر یک با تکرار نتیجه دیدار نخست پیروز این دیدار شود.

جضور تیم والیبال شهرداری اراک در مرحله نیمه نهایی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان مرکزی رقم خورد تا یاران نقدی به پشتوانه مدیریت هوشمندانه محمدرضا عزیزمحمدی در ورزش استان مرکزی تاریخ ساز شوند.

تیم والیبال شهرداری اراک در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی چهارشنبه چهارم اسفند ماه در اراک به مصاف تیم شهرداری بجنورد خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار