مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک :
تابناک: مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک: شهید حمیدرضا انصاری موسس و بنیانگذار موسسه مردم نهاد (( اصحاب المسجد )) از اولین موسسات مردم نهاد جوانان استان مرکزی در شهرستان اراک بود که در حوزه های فرهنگی و امور جوانان فعالیت بسیار گسترده و چشم گیری داشت.
کد خبر: ۱۸۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 20 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی مظفری مسئول امور جوانان اراک اظهار داشت: پس از به شهادت رسیدن سعید مسلمی و محمد زهره‌وند دو شهید ورزشکار در دفاع از حرم حضرت زینب (س)، سومین مدافع اراکی نیز از فعالان فرهنگی حوزه جوانان در این راه جان خود را تقدیم اسلام کرد .

وی تصریح کرد: سردار حمیدرضا انصاری از پاسداران سپاه روح‌الله استان مرکزی است که در درگیری با نیروهای داعش و در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) همچون دیگر یارانش شهد شیرین شهادت را چشید.

مسئول امور جوانان اراک گفت: شهید حمیدرضا انصاری برادر شهید جعفر انصاری متولد سال 1348 موسس و بنیانگذار موسسه مردم نهاد (( اصحاب المسجد )) از اولین موسسات مردم نهاد جوانان استان مرکزی در شهرستان اراک بود که در حوزه های فرهنگی و امور جوانان فعالیت بسیار گسترده و چشم گیری داشت.

مظفری با اشاره به انتقال پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام به اراک بیان کرد: پیکر این شهید عزیز صبح امروز وارد اراک شده و مراسم شبی با شهید با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور اراک و جامعه بزرگ ورزش و جوانان اراک بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بیت المقدس برگزار و آئین تشییع نیز در روز یکشنبه دوم اسفندماه ساعت 9 صبح از میدان شهداء به سمت گلزار شهدای شهر اراک برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
روحش شاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار