تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان اراک : تجلی حضور حماسی مردم بزرگوار نشانه ثبات قدم در استمرار اهداف امام، انقلاب و شهداء بوده وبا این حضور گسترده دشمنان بدانند نمی تواندمردم فهیم ایران را از انقلاب شکوهمند اسلامی جدا سازد.
کد خبر: ۱۸۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 13 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی،"عابد حقدادی"رئیس اداره ورزش و جوانان اراک گفت: از تمامی روسا، دبیران و سایر اعضای هیات های ورزشی، باشگاه های ورزشی، تیم های مختلف، مربیان، سرپرستان و مدیران و همچنین جوانان در بخش های مختلف بویژه سازمان های مردم نهاد شهرستان اراک به دلیل این حضور پر رنگ تقدیر می کنیم.

وی ادامه داد: مردم ما نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب، آرمانها و ارزش های والای اسلام و انقلاب، امام راحل و خون شهدا هستند و این مسئله را به خوبی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد پشتوانه انقلاب اسلامی حضور مردم در میادین اینچنینی است و جامعه ورزش وجوانان روز گذشته در هوایی آرام و آفتابی با حضور گرم خود نشان دادند زیر بار ظلم و زور دشمنان نمیروند و همچون کوه پشتیبان اسلام و ولایت فقیه هستند.

حقدادی افزود تجلی حضور حماسی مردم بزرگوار نشانه ثبات قدم در استمرار اهداف امام، انقلاب و شهداء بوده وبا این حضور گسترده دشمنان بدانند نمی تواندمردم فهیم ایران را از انقلاب شکوهمند اسلامی جدا سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار