دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
تابناک: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: در مقابل فشارهای بین المللی و نفوذ داخلی باید با انسجام وحدت که با تبعیت از امر رهبری حاصل می شود از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و راه شهیدان را ادامه دهیم.
کد خبر: ۱۷۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 11 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران راهپیمایی با شکوه 22 بهمن اراک با حضور در مصلی بیت المقدس ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، استان مرکزی را پیشگام در جبهه مبارزه با رژیم طاغوت عنوان کرد و گفت: استان مرکزی به دلیل حضور مردی از جنس سلاله پاک ائمه اطهار که سلسله جنبان بزرگترین انقلاب تاریخ بشری شد جایگاه ویژه ای در نزد ملت ایران دارد.

وی افزود: امام خمینی (ره) از دل مردم این استان به پا خاست و مبارزه با کفر و استبداد را آغاز کرد و مردم با حمایت از اندیشه و تفکر خمینی کبیر پیروزی انقلاب اسلامی را سبب شدند.

چشم دوختن عده ای به خارج  مانع از شکوفایی اقتصاد ایران شد

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام شادابی، نشاط و طراوت شرکت کنندگان حاضر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه را نشان از ایمان مردم به جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: استان مرکزی در جبهه های نبرد حق علیه باطل نیز حضور فعالی و موثر داشت که تقدیم بیش از 6000 شیهد گلگون کفن به انقلاب دلیلی این مدعا است.

ایشان خاطر نشان کرد: تشییع باشکوه پیکر شهیدان مدافع حرم که در چند روز گذشته در اراک اتفاق افتاده است بعد از گذشت 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشان از روحیه انقلابی جوانان این آب و خاک دارد.

چشم دوختن عده ای به خارج  مانع از شکوفایی اقتصاد ایران شد

رضایی با طرح دو پرسش که اولا چرا مردم ایران اسلامی با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی از آرمان های خود عقب نشینی نکرده اند و دوما دلیل این همه عناد و دشمنی مستکبران با این حرکت عظیم و انقلابی مردم ایران اسلامی چیست سخنان خود را ادامه داد و گفت: صلابت، امنیت، استقلال، آزادی، وحدت ملی، حکومت دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود انقلاب اسلامی را از انقلاب های دیگر تاریخ مجزا کرده است و مردم به خوبی این فاکتورهای انقلاب اسلامی ایران را درک کرده اند.

چشم دوختن عده ای به خارج  مانع از شکوفایی اقتصاد ایران شد

ایشان خاطر نشان کرد: آمال و آرزوی هر کسی حضور در کشوری است که دارای امنیت باشد و امروز ما شاهد آن هستیم جوانان و دلاورمردان ما داوطلبانه و بدون دستور و حکم نظامی برای مقابله با تکفیری ها و جبهه کفر راهی جبهه نبرد می شوند تا امنیت ایران اسلامی تضمین شود.

رضایی فضای باز سیاسی ایران را فرصت مناسبی برای کسانی عنوان کرد که قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران را دارند و اظهار کرد: میزان بالای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود همواره مورد مذمت دشمن بیرونی بوده است و آنها از هر فرصتی برای تقابل با مردم استفاده کردند که خوشبختانه با رهبری داهیانه امام خامنه ای این توطئه ها خنثی شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به دومین سوال اصلی ترین دلیل دشمن با انقلاب اسلامی ایران را پیوند دین و سیاست عنوان کرد و گفت: مستکبران و مخالفان جمهوری اسلامی ایران تفکر امام راحل را که دین می تواند بر جامعه حکومت کند و زمینه ساز سعادت انسان ها شود را نفی می کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی آنها روز به روز بر دشمنی و عداوت خود با مردم ایران اسلامی افزودند.

وی افزود: استقرار نظامی بر اساس اندیشه ولایت فقیه، مردم سالاری دینی و حضور سپاه در ایران اسلامی سه عنصری است که دشمنان انقلاب اسلامی را در رسیدن به خواسته های خود با شکست مواجه کرده است.

چشم دوختن عده ای به خارج  مانع از شکوفایی اقتصاد ایران شد

رضایی در ادامه سخنان خود از نقشه جدید دشمن برای تهدید ایران اسلامی پرده برداشت و گفت: فشار از بیرون و نفوذ از داخل طرح نقشه ای است که دشمنان انقلاب اسلامی مدت هاست بر روی آن در حال برنامه ریزی هستند.

وی تصریح کرد: وقتی 37 سال تلاش آمریکایی ها برای منزوی کردن ایران اسلامی از طریق جنگ، تحریم، کودتا جواب نداد مجبور شدند با عوض کردن نقشه در پی فشار از بیرون و نفوذ از داخل باشند.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام محدود کردن ایران اسلامی به حضور در مرزهای خود، تحریم های موشکی و تحرکات عربستان در یمن و اعزام نیرو به سوریه را برنامه دشمن در فشار از بیرون عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: دشمن قصد دارد ایران در منطقه عقب نشینی کند تا اگر روزی اسرائیل و مستشارانش قصد حمله به ایران را داشتند بتوانند برنامه خود را اجرا کنند که با یاری خدا و هوشیاری رهبر انقلاب این خطرات خنثی خواهند شد.

چشم دوختن عده ای به خارج  مانع از شکوفایی اقتصاد ایران شد

ایشان تصریح کرد: در حالی که شاهد از بین رفتن تحریم ها هستیم اما قیمت نفت همچنان در پایین ترین رقم خود قرار دارد که با وجود افزایش میزان صادرات این امر به عنوان فشار اقتصادی از سوی دشمنان در حال اجراست.

رضایی بحث نفوذ داخلی را با تلاش دشمن در فشار بر شورای نگهبان باز کرد و اینگونه ادامه داد: برچیده شدن شورای نگهبان که از ارکان رکین انقلای اسلامی و بازوی قدرتمند رهبر انقلاب بوده خواست دشمنان است تا افرادی در بدنه نظام ورود کنند که منافع آنها را تامین کنند و عده ای در داخل نیز همنوا با دشمنان انقلاب بر طبل این خواسته می کوبند.

وی ادامه داد: حضور خارجی ها برای سرمایه گذاری در ایران زمانی اتفاق خوب محسوب می شود که ما محل های سرمایه گذاری را تعیین کنیم. ورود فناوری و تکنولوژی باید بر اساس نیازهای داخلی باشد تا شاهد توازنی مناسب در تجارت باشیم.

رضایی با ابراز تاسف از استفاده نکردن از فرصت تحریم ها برای شکوفایی اقتصاد ایران خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس هدف دشمن نابودی ایران اسلامی بود اما با برنامه ریزی تهدید را به فرصت تبدیل کردیم ولی در بحث اقتصادی با وجود تحریم ها نداشتن برنامه و چشم دوختن عده ای به خارج مانع از شکوفایی اقتصاد ایران شد که میشد بابرنامه ریزی های مناسب و تحقق اقتصاد مقاومتی اقتصاد ایران را از هر گزندی بیمه کرد که متاسفانه این فرصت از دست رفت.

چشم دوختن عده ای به خارج  مانع از شکوفایی اقتصاد ایران شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سخنان خود با توصیه به آمریکا و هم پیمانانش در دیدن عظمت و اقتدار ایران اسلامی و دست برداشتن از دشمنی با این مردم گفت: در مقابل فشارهای بین المللی و نفوذ داخلی باید با انسجام وحدت که با تبعیت از امر رهبری حاصل می شود از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و راه شهیدان را ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار