تابناک: تیم هندبال هپکو اراک به عنوان تیم دوم گروه الف در دیدار با تیم هیات هندبال تهران که در مکان سوم گروه ب قرار گرفته بود به تساوی 29 به 29 رضایت داد
کد خبر: ۱۷۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 09 February 2016
به گزارش تابناک مرکزی، در هفته اول از مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور تیم های هندبال هپکوی اراک و هیات هندبال تهران به میدان رفتند و با تساوی ۲۹به ۲۹ از میدان بیرون آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقه عصر دوشنبه میان تیم هندبال هپکوی اراک از گروه الف و تیم هیات هندبال تهران از گروه ب در سالن اختصاصی  تیم هپکو برگزار شد.

تیم هندبال هپکوی اراک در گروه خود با 10 بازی و کسب ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه ب قرار دارد و تیم هیات هندبال تهران با هفت بازی و کسب ۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه الف قرار گرفته است.

در این بازی هر دو تیم با انگیزه کسب امتیاز بیشتر و صعود به رده بالاتر در مقابل هم صف آرایی کردند و در نیمه اول، هر دو تیم بازی را بدون هیچگونه شتاب برای پیشی گرفتن از تیم روبرو ادامه دادند.

حضور چند بازیکن تیم ملی در هر دو تیم موجب شد تا بازی پایاپای پیش رود و در ۳۰ دقیقه نیمه اول تیم هندبال هپکوی اراک با پیروزی ۱۴ بر ۱۳ بازی را به نفع خود پایان داد.

اگرچه در نیمه دوم موتور هر دو تیم شتاب گرفت اما باز هم بازی همچنان پایاپای ادامه پیدا کرد و در نهایت این مسابقه پس از ۶۰ دقیقه تلاش با نتیجه تساوی ۲۹به ۲۹ پایان یافت.

گفتنی است در پایان مرحله اول از هر گروه چهار تیم برای رقابت در مرحله دوم لیگ بالا آمدند و در مرحله دوم این مسابقات امتیازات دوره قبل تیم ها محاسبه می شود و تیم هایی که در مرحله اول با یکدیگر بازی کردند در این دوره با هم دیدار ندارند.

در حاشیه این مسابقه ایرج رضایی، سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک به خبرنگار مهر گفت: این مسابقه دیدار حساسی بود چرا که در تیم هیات هندبال تهران چهار ملی پوش حضور دارند و بازیکنان تیم هپکوی اراک در این بازی خوب ظاهر شدند.

وی افزود: بازیکنان تیم هپکوی اراک اگر از موقعیت های به دست آمده استفاده می کردند قطعا تیم هپکو پیروز میدان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار