صعود یک پله ای شهرداری اراک در جدول
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک با نتیجه 82 بر 75 برابر شهرداری تبریز به برتری دست یافت.
کد خبر: ۱۷۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 08 February 2016
به گزارش تابناک مرکزی، در هفته ماقبل پایانی دور سوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شهرداری اراک بعد از دو باخت متوالی در سالن امام خمینی (ره) اراک برابر شهرداری تبریز قرار گرفت و در پایان این تیم را شکست داد.

شهرداری تبریز تا قبل از قرار گرفتن برابر شهرداری اراک از شش دیدار خود دو برد و چهار شکست را تجربه کرده بود و در روزی که شهرداری اراک محمد کسایی پور سرمربی خود را به دلیل محرومیت و حامد آفاق بازیکن ملی پوش خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در کوارتر با نتیجه 22 بر 13 به برتری دست یافت.

شهرداری اراک که به نظر می رسید بازی راحتی را پیش روی دارد تا دقایق پایانی کوارتر دوم نیز از حریف خود عقب بود تا اینکه در لحظات پایانی کوارتر دوم پیام خوشدونی دو پنالتی خود را تبدیل به گل کرد تا این وقت با حساب 34 بر 33 به سود شهرداری اراک به پایان برسد.

پرتاب های موفق سه امتیازی مرتضوی و احمدیان دو بازیکن تیم تبریزی باعث نزدیکی امتیازات دو تیم در وقت سوم این دیدار شدند در این تایم اسلم دانک اصغر کاردوست نتیجه را 50 بر 48 به سود تیم شهرداری اراک رقم زد.

کارهای ترکیبی محمد حیدری و محمد زارعی در کوارتر چهارم اختلافی دوازده امتیازی را بر روی اسکوربورد سالن به سود شهرداری اراک نمایش داد. دبل دبل اصغر کاردوست در این دیدار که با کسب 27 امتیاز و 11 ریباند موثرترین بازیکن شهرداری اراک در جدال با شهرداری تبریز بود باعث شد در نهایت بازی با حساب 82 بر 75 به نفع شهرداری اراک به پایان برسد.

در دیگر دیدارها پتروشیمی بندر امام 70 بر 63 دانشگاه آزاد را شکست داد.ثامن مشهد71 بر 67 شهرداری گرگان را مغلوب کرد و شیمیدر تهران 84 بر 60 برابرپالایش نفت آبادان پیروز شد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک با 37 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

شهرداری اراک شنبه 24 بهمن ماه سالجاری در اراک میزبان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار