تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک: شهید مسلمی سند افتخار استان مرکزی و شهرستان اراک است که جان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و همچنین پایداری دین اسلام فدا کرد.
کد خبر: ۱۷۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 08 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک، با اشاره به شهادت پاسدار رشید اسلام سعید مسلمی یکی دیگر از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) که یک ورزشکار و مربی اخلاق مدار در شهر اراک بود ضمن تاکید بر تلاش هر چه بیشتر در انتقال آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی به نسل جوان، گفت: شهدای مدافع حرم، فرهنگ شهادت و ایثار را همچنان زنده نگاه داشته و موجب ترویج آن شده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در حاشیه مراسم استقبال پیکر شهید سعید مسلمی دومین شهید مدافع حرم شهرستان اراک، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم پاسداران حرم اهل بیت (ع) در برابر تکفیری ها هستند و کار آنها کاری مقدس است.

وی افزود: شهادت این شهید بزرگوار و دیگر شهدای مدافع حرم نشان دهنده حقانیت شیعه در برابر گروه های تکفیری و تروریستی است.

حقدادی تصریح کرد: شهید مسلمی سند افتخار استان مرکزی و شهرستان اراک  است که جان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و همچنین پایداری دین اسلام فدا کرد.

پیکر مطهر دومین شهید مدافع حرم شهرستان اراک صبح فردا بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان از میدان شهداء به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا اراک تشییع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار