بودجه سال ۹۴ شهرداری اصفهان در هفتادمین جلسه شورای شهر اصفهان از سوی شهردار تقدیم شورا شد و این در حالی است که حمل و نقل پیشتاز تخصیص اعتبار بودجه ۹۴ شهرداری بود.
کد خبر: ۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ 17 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، بودجه سال ۹۴ شهرداری اصفهان امروز در هفتادمین جلسه علنی از سوی شهردار اصفهان به شورای اسلامی شهر برای بررسی نهایی تحویل شد.

بودجه سال ۹۴ شهرداری اصفهان ۲۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که بر اساس اظهارات مرتضی سقاییان نژاد، شهردار اصفهان یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه نقدی و ۹۰۰ میلیارد تومان نیز غیر نقدی تدوین شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به افزایش ۶.۶ درصدی بودجه شهرداری اصفهان در سال ۹۴ نسبت به سال جاری، می‌گوید: ۸۰ درصد از بودجه شهرداری اصفهان در سال ۹۴ در قالب طرح‌های عمرانی و ۲۰ درصد آن نیز به صورت جاری تدوین شده است.

او از فعالیت ۲ هزار و ۷۶۰ نفر ساعت در تدوین بودجه ۹۴ شهرداری اصفهان سخن می‌گوید و ادامه می‌دهد: این افراد در قالب ۲۰۰ جلسه بودجه ۹۴ شهرداری اصفهان را تدوین کرده‌اند.

درآمد ناشی از فروش تراکم اولویت درآمد بودجه ۹۴ شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان اولویت درآمد بودجه شهرداری اصفهان در سال ۹۴ را نیز درآمد ناشی از فروش تراکم عنوان می‌کند و ادامه می‌دهد: قرار است ۶۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بودجه شهرداری اصفهان که ۶۲.۱ درصد آن را در بر می‌گیرد از این محل تامین شود.

وی از درآمد ۷۳ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان از صدور پروانه‌های ساختمانی در سال آینده خبر می‌دهد و می‌افزاید: قرار است ۶.۶ درصد از بودجه شهرداری اصفهان از این محل تامین گردد.

سقاییان نژاد درآمد پیش‌بینی شده از فروش اموال غیر منقول شهرداری در سال آینده را نیز ۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند و می‌گوید: وام و تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای بودجه سال ۹۴ شهرداری اصفهان نیز ۹۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

تخصیص یک هزار و ۶۳ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری به حمل و نقل

وی بخش ترافیک و حمل و نقل را پیشتاز تخصیص اعتبارات شهرداری اصفهان در سال آینده اعلام می‌کند و می‌افزاید: یک هزار و ۶۳ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری اصفهان به حمل و نقل و ترافیک این شهر اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار