کد خبر: ۱۷۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 29 January 2016
به گزارش تابناک یزد،سرپرست مؤسسه فرهنگی ورزشی منیزیم فردوس از رویارویی دو تیم منیزیم فردوس و سنگ آهن بافق یزد خبر داد.

مجتبی امینی اظهار کرد: در هفته دهم از سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور عصر روز سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه، تیم منیزیم فردوس در سالن ورزشی فرهنگ دانشگاه پیام نور این شهرستان میزبان سنگ آهن بافق یزد است.

وی گفت: شاگردان شهداد مرتجی در حالی میزبان آخرین دیدار از دور برگشت مرحله نخست این دوره مسابقات خواهند بود که پویا نوروزی‌نژاد و مجتبی حیدرپور بازیکنان ملی پوش این تیم به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب اصلی تیم حضور نخواهند داشت.

سرپرست مؤسسه فرهنگی ورزشی منیزیم فردوس افزود: تیم هندبال منیزیم فردوس نماینده شایسته خراسان جنوبی که با اقتدار، صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه «ب» به مرحله دوم دور برگشت این رقابت‌ها مسجل کرده، روز یک‌ شنبه 18 بهمن‌ماه نیز نخستین دیدار خود از هفته نخست این مرحله را با میزبانی از تیم فولاد مبارکه اصفهان که رتبه چهارم گروه «الف»، را در اختیار دارد آغاز می‌کند.

امینی تصریح کرد: در ادامه مسابقات طبق برنامه ابلاغ شده روز جمعه 23 بهمن‌ماه تیم منیزیم فردوس میهمان تیم سوم گروه «الف» و روز چهارشنبه 28 بهمن‌ماه میزبان تیم دوم گروه «الف» خواهد بود و همچنین در هفته چهارم از این مسابقات تیم هندبال فردوس به مصاف تیم اول گروه «الف» می‌رود. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار