با تداوم روند نامطلوب تیم الومینیوم
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی با نتیجه دو بر یک مغلوب ماشین سازی تبریز شد که زننده یکی از دو گل تیم ماشین سازی نیم فصل در عضویت باشگاه آلومینیوم بود اما با برچسب عدم کارایی از این تیم جدا شد.
کد خبر: ۱۷۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 27 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دو تیم آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم تبریزی بود که هر سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.

نیمه اول این دیدار دستخوش اتفاقات بسیاری بود. دقیقه 10 بازی ماشین سازی توسط علی جراحکار به گل اول خود دست پیدا کرد. در ادامه تیم آلومینیوم اراک که دیگر غلامرضا دلگرم را بر روی نیمکت خود  نمی دید برای جبران گل خورده بدون برنامه و بی محابا شروع به حمله کرد. در یک غافلگیری مهاجم ماشین سازی در یک ضدحمله صاحب توپ شد که با خطای حامد بصیری کاپیتان تیم آلومینیوم متوقف شد و داور رای به اخراج بصیری داد تا کار برای آلومینیوم سخت تر شود.

دقایقی به پایان بازی در نیمه اول زمان باقی مانده بود که رضا اعتمادی بازیکنی که نیم فصل اول در ترکیب تیم آلومینیوم حضور داشت از فاصله 50 متری دروازه آلومینیوم را برای بار دوم باز کرد تا دروازه بان تازه به خدمت گرفته شده آلومینیوم مقصر هر دو گل لقب بگیرد.

در نیمه دوم بازیکنان آلومینیوم روی به بازی احساسی آوردند و توانستند موقعیت هایی را خلق کنند که در دقایق پایانی بازی میثم آقایی یکی از دو گل خورده را جبران کرد تا این دیدار با برتری دو بر یک یاران رسول خطیبی به پایان برسد.

تیم الومینیوم اراک که هفته گذشته به رده هفتم جدول رده بندی سقوط کرده بود با قبول نخستین شکست خانگی در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

مهم ترین اتفاق دیدار تیم های آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز را می توان به حضور سه بازیکن تیم آلومینیوم در ترکیب ماشین سازی اشاره کرد که به لطف تدبیر و امید مدیران آلومینیوم در فرصت نقل و انتقالات نیم فصل از این تیم جدا شدند و زمینه کسب موفقیت تیم تبریزی را رقم زدند تا بر این ادعای مدیران آلومینیوم که دلیل فنی را عامل قطع همکاری بازیکنان اعلام کردند قلم قرمز بکشند.

گفتنی است آلومینیوم اراک در مسابقه بعدی خود دوشنبه هفته آینده در رفسنجان میهمان مس این شهر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
جه ربطي به تدبير و اميد! داره تابناك جان؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار