دومین شکست پیاپی
تابناک: تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه در اعلام دو خطای غیرورزشی به سود شهرداری گرگان در حالی که چهار امتیاز اختلاف دو تیم بود باعث شد جدال شهرداری اراک و گرگان در لیگ برتر بسکتبال با برتری 91 بر 84 گرگانی ها به پایان برسید.
کد خبر: ۱۶۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 25 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سومین دیدار تیم های بسکتبال شهرداری اراک و شهرداری گرگان از هفته چهارم دور سوم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز در سالن امام خمینی (ره) اراک برگزار شد که در پایان این دیدار تیم گرگان بود که به پیروزی دست یافت.

شهرداری اراک در دقایق ابتدایی کوارتر اول نمایش دور از انتظاری داشت و با نتیجه 12 بر 1 از حریف خود عقب افتاد. بوژان بازیکن خارجی تیم شهرداری اراک با پرتابی دو امتیاز و محمد زارعی با یک پرتاب موفق سه امتیازی فاصله امتیازات را کاهش دادند. کوارتر اول این دیدار با حساب 31 بر 18 به سود تیم شهرداری گرگان به پایان رسید.

اختلاف امتیازات ایجاد شده بین دو تیم کار را برای یاران کسایی پور سخت کرده بود. حمایت نزدیک به سه هزار تماشاگر حاضر در سالن امام خمینی (ره) بازیکنان شهرداری اراک را به تلاش بیشتر دعوت می کرد. اراکی ها در کوارتر دوم از روی بلک شات اصغر کاردوست و پرتاب دو امتیازی موفق پیام خوشدونی به فاصله هشت امتیازی گرگانی رسیدند که صاحب 34 امتیاز شده بود. رایان ریچارد بازیکن خارجی گرگانی ها در این تایم عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت و عرصه را برای شهرداری اراک تنگ کرد تا در پایان نیمه اول شهرداری اراک 55 بر 42 قافیه را به حریف گرگانی خود واگذار کند.

بوژان، محمد حیدری، مجید صالحی، اصغر کاردوست و حامد آفاق ترکیب تیم شهرداری اراک را در شروع کوارتر سوم تشکیل می دادند. نتیجه بازی 56 بر 59 به سود تیم شهرداری گرگان بود که بوژان در بالای قوس سه امتیازی توپ حاصل از ریباند را روانه حلقه کرد تا بازی را به تساوی بکشاند اما تبدیل به گل نشدن توپ جریان بازی را به سود گرگانی ها رقم زد تا کوارتر سوم هم با نتیجه 71 بر 58 به سود شهرداری گرگان به پایان برسد.

10 دقیقه فرصت برای جبران نتیجه زمان مناسبی بود کاری که نارنجی پوشان شهرداری اراک با کاهش اختلاف امتیازات به خوبی آن را انجام دادند همه چیز به نفع تیم شهرداری اراک در جریان بود که تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه در اعلام دو خطای غیرورزشی به سود گرگان بازی را در شوک فرو برد. یاران ایزدپناه از موقعیت حاصله استفاده لازم را بردند و در پایان موفق شدند این دیدار حساس را با نتیجه 91 بر 84 به سود خود به پایان برسانند.

شهرداری اراک پنج شنبه هشتم بهمن ماه در اراک میزبان تیم ثامن مشهد خواهد بود.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار