در آستانه ایام الله دهه فجر :
تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان اراک : طرح بدون خط خوردگی به منظور دیدار مستقیم جوانان با مسئولان ارشد شهرستانی به منظور بیان خواسته‌ها و مشکلات در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۶۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 25 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، چهارمین نشست صمیمی  جوانان با فرمانداری شهرستان اراک در قالب طرح بدون خط خوردگی  با حضور جوانان قشر اصناف اراک  در فرمانداری  اراک برگزار شد .

در این جلسه  فرماندار اراک با اشاره به مهم شمردن فعالیت اصناف اظهار داشت: مجمع امور صنفی با فعالیت گسترده خود بخشی از نیاز جامعه در زمینه در اختیار نهادن مجوز‌های لازم در مسیر ایجاد شغل را تأمین کرده و همکاری خوبی با دولت دارد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید با صنوف همکاری کنند تا درآمد مناسبی برای شاغلین این بخش حاصل شده و رضایت مردم در کنار این تعامل و ارائه خدمات به دست آید.

فرماندار اراک ادامه داد: مسئله اشتغال و رونق اقتصادی از دغدغه‌های مهم دولت است به نحوی که رئیس جمهور در جلسه اخیر خود با فرمانداران و استانداران بر این موضوع تأکید کرد.

بختیاری برگزاری این گونه جلسات را مفید عنوان کرد و بیان کرد: ما به عنوان مسئولین دستگاه‌هایی اجرایی موظف هستیم نظرات جوانان را شنیده و با شناخت بیشتری نسبت به حل مسائل و مشکلات جوانان تصمیم‌گیری کنیم.

وی بیان داشت: در حقیقت احترام به رأی و سلیقه مردم به خصوص در موضوع انتخابات بسیار مهم است و در بستر قوانین می‌توان در حل مشکلات جامعه فائق آمد.

چهارمین نشست جوانان با فرماندار اراک برگزار شد

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک  گفت : طرح بدون خط خوردگی به منظور دیدار مستقیم جوانان با مسئولان ارشد شهرستانی به منظور بیان خواسته‌ها و مشکلات در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون سه نشست در قالب این طرح برگزار شده که نخستین نشست با حضور جوانان ورزشکار و دو نشست بعدی با حضور جوانان حوزه فرهنگی و دانشجویان دانشگاه‌ها خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک بیان کرد: از جمله اهداف حوزه جوانان این اداره، بستر سازی در راستای  هویت، ازدواج، اشتغال، مشارکت‌های اجتماعی و اوقات فراغت جوانان  است.

حقدادی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان با برگزاری این جلسات به دنبال افزایش مشارکت اجتماعی مردم به ویژه جوانان است، تصریح کرد: در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های جدیدی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای شهر در نظر گرفته شده که در سال‌های 95 و 96 نتایج آن را شاهد خواهیم بود.

در این جلسه مباحثی چون : طولانی بودن زمان اخذ جواز ،مالیات ارزش افزوده ،تکثر و تعدد افراد در مشاغل و علمی شدن مشاغل و توجه به سرمایه انسانی  از مباحثی بود که  توسط جوانان عضو صنوف مختلف برگزار شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار