عملكرد و فعاليت هاي 9 ماهه شركت گاز استان مركزي
تابناک: مدير عامل شركت گاز استان مركزي: در سالجاري 4 ميليارد و 293 ميليون متر مكعب گاز در سطح استان مركزي در بخشهاي مختلف مصرف شده است كه از اين ميزان يك ميليارد و 577 ميليون مترمكعب در بخش نيروگاه حرارتي به مصرف رسيده است.
کد خبر: ۱۶۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 24 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جواد مهندس مدير عامل شركت گاز استان مركزي درباره عملكرد و فعاليت هاي 9 ماهه  شركت گاز استان مركزي در سال 1394 گفت: از اول سالجاري 15 هزار و 644 مشترك جديد در بخشهاي مختلف اعم از خانگي، تجاري و صنعتي جذب اين شركت گرديده است كه در همين راستا تعداد مشتركين گاز طبيعي از بدو تاسيس اين شركت به 504 هزار و 141 مشترك رسيده است.

 جواد مهندس روستاهاي بهره مند از گازطبيعي در سطح استان مركزي را تاكنون 872 روستا برشمرد و افزود: استان مركزي داراي 34 شهر مي باشد كه تمامي ساكنين شهرها از نعمت گاز طبيعي برخوردار هستند.صد در صد جمعيت شهري در سطح استان مركزي و 95 درصد جمعيت تحت پوشش روستايي از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند  که در مجموع شهری و روستایی 98درصد می باشد.

مديرعامل شركت گاز استان مركزي در ادامه گزارش خود به مصرف گاز طبيعي طي 9 ماه سال 1394 در سطح استان مركزي اشاره نمود و در اين خصوص گفت: در سالجاري 4 ميليارد و 293 ميليون متر مكعب گاز در سطح استان مركزي در بخشهاي مختلف مصرف شده است كه از اين ميزان يك ميليارد و 577 ميليون مترمكعب در بخش نيروگاه حرارتي و يك ميليارد و 807 ميليون متر مكعب دربخش صنايع و  909 ميليون متر مكعب در بخش خانگي و تجاري به مصرف رسيده است.

مديرعامل شركت گاز استان مركزي در ادامه در خصوص عمليات شبكه گذاري و نصب انشعابات گفت: از ابتداي سالجاري تاكنون به ميزان 371 كيلومتر شبكه گاز به شبكه هاي گازرساني اين استان افزوده شده است كه با اين احتساب ميزان كل شبكه گذاري تا كنون به بيش از 9 هزار و 423 كيلومتر رسيده است. تعداد 4 هزار  و 171 انشعاب گاز  جديد نيز در سطح استان نصب گرديده كه تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان مركزي تا كنون به 271 هزار و 775 انشعاب رسيده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محسن اسماعیلیان از تفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
سلام به دلیل ضعف برخی از مدیران برخی از گازبانها با تبعض و نشان دادن راه کارهای متقلبانه در نحوه مصرف گاز به کشور لطمه میزنند.انگاری اصلا حراستی هم وجود ندارد.
محبعلی از تفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
متاسفانه مدیران ارشد گاز استان از گاز دزدها وگازبانهاییکه راه دزدیدن گاز را به انها نشان میدهند حمایت میکنند.متاسفیم.
مصطفی از تفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
ضمن تشکر از اداره گاز استان.لطفا اگردوستدارکشور هستیدمیزان مصرف گاز گازبانهای تفرش و........را بصورت محرمانه وفوری طبق پرداختیهای یکسال گذشته بررسی بفرماییدوبا افراد مشابه مقایسه کنید.قطعا به گاز دزدی به شکل گسترده خواهیدرسید.ولی افسوس از بیتفاوتی مسولین امر
محمدی کارمند ساکن تفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
سلام بخدا قسم هزارتا کامنت دررابطه باتخلفات وسواستفاده گازبانها هم بذاریت کسی پیگیر نیست.چر؟ چرا؟ چرا؟ معلومه .ولی کجا دلسوزوناظرهمه باهم هستند.
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز. نظرات و انتقادات شما را ان شالله به گوش مسئولین خواهیم رساند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار