ششمین شکست شهرداری رقم خورد
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک برابر تیم رده دومی پالایش نفت آبادان با نتیجه 77 بر 70 مغلوب شد.
کد خبر: ۱۶۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 21 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، از هفته سوم دور سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم های بسکتبال شهرداری اراک و پالایش نفت آبادان در سالن 2500 نفری امام خمینی ( ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با برتری تیم آبادانی به پایان رسید.

دقایق ابتدایی بازی با برتری تیم پالایش نفت آبادان همراه بود تیم بسکتبال شهرداری در پایان کوارتر اول با عملکرد مناسب بازیکنان خود در پرتاب های موفق سه امتیازی با نتیجه 16 بر 13 به پیروزی رسید.

10 دقیقه دوم مسابقه تیم پالایش نفت آبادان سعی در القا کردن برتری تیمی خود داشت و در برخی از دقایق بازی اختلاف امتیازات خود را بیشتر کرد. در  این تایم یاران شهرداری تنها در دو دقیقه پایانی نمایش مطلوبی داشتند اتفاقی که منجر شد کوارتر دوم با تساوی 32 بر 32 به پایان برسد.

زمان استراحت بین دو نیمه فرصت مناسبی بود تا کسایی پور از نظر ذهنی و فنی تیم خود را تقویت کند. وقت سوم این مسابقه بسیار نزدیک دنبال شد و دو تیم در اکثر دقایق رقابت پایاپای و نزدیکی را دنبال کردند. این تایم با برتری 51 بر 49 تیم شهرداری به پایان رسید.

تیم بسکتبال شهرداری اراک بعد از گذشت چهار دقیقه از کوارترچهارم با نتیجه 56 بر 49 از حریف خود پیش بود. روند بازی به نحوی بود که تصور بردی دیگر برای نارنجی پوشان دور از انتظار نبود اما تیم پالایش نفت آبادان با تکیه بر جمشیدی و داودی دو بازیکن ملی پوش خود نتیجه را به تساوی کشاند.

در ادامه کوارتر چهارم تیم پالایش نفت آبادان موفق تر عمل کرد و در مجموع در این دیدار  با نتیجه 77 بر 70 به پیروزی دست یافت تا ششمین شکست تیم بسکتبال شهرداری اراک رقم بخورد.

در دیگر دیدارها تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با حساب 78 بر 61  نیروی زمینی تهران را شکست داد. شهرداری گرگان برابر پتروشیمی بندر امام  84  بر 73 مغلوب شد و ثامن مشهد برابر شهرداری تبریز با نتیجه 98  بر 90 شکست خورد.

شهرداری اراک با کسب 30 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک دوشنبه پنجم بهمن ماه در اراک میزبان تیم شهرداری گرگان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار