یادداشت;مدیر مسئول سایت خبری تابناک مرکزی
تابناک: فرمانده اسبق سپاه روح اله استان مرکزی: دشمنان قسم خورده این انقلاب مقدس اسلامی بر آن هستند از طریق نفاق و نفوذ نقشه های خود را برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران عملی کنند. امروز دقت در تایید صلاحیت ها بزرگترین خدمات و مهمترین عامل حفظ انقلاب و دستاوردهای عظیم و بزرگ آن است
کد خبر: ۱۶۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 19 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی با اعلام نتایج بررسی هیات نظارت بر دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی از جریان ها و گروه های رد صلاحیت شده در صدد هستند خارج از مجاری قانونی و تعیین شده با افزایش فشار بر شورای نگهبان نظر مثبت این شورا را برای حضور در صحنه انتخابات جلب کنند.

از این رو سردار عبدالرحیم علیپور فرمانده اسبق سپاه روح اله استان مرکزی در یادداشتی به رسالت بسیار خطیر شورای نگهبان در مورد نگرانی رهبر معظم انقلاب از نفوذ دشمن اشاره کرده است که شما را به خواندن این یادداشت دعوت می کنیم:

تبلیغات گسترده مخالفین دین اسلام به گونه ای سراسر دنیا را پر کرده بود که تصور انقلاب وحکومتی برمبنای اصول وارزش های دینی محال به نظر می رسید. دین را افیون ملتها، ارزش ها و اصول دین را کهنه و مربوط به صدها سال پیش و فاقد کارایی عنوان می کردند.

درسال ۱۳۴۹ هجری خورشیدی مردی خمینی از تبعیدگاهش یعنی نجف اشرف برخاست ودرکلاس های درسش با صلابت و منطق و استدلال خط بطلانی بر نظریه دین نمی تواند حکومت کند کشید. ایشان طی جلسات متعددی ثابت کرد که اسلام عزیز پاسخگوی تمام نیازهای بشری و بن بست های مردم است و اگر صحیح اجراشود کلیه خواسته های مادی و معنوی جامعه را تامین خواهد کرد.

شاگردانش در سراسرایران به تبلغ و تشریح نظریه ولایت فقیه پرداختند و در تمام شهرها وروستاها مردم خصوصا جوانان را آگاه ساخته و برای یک نبردبزرگ مهیا نمودند. جرقه انقلاب اسلامی با توهین به مرجعیت و در ۱۹ دی سال ۵۶ زده شد. مردم قم که پیشتازان این نهضت الهی بودند باخون خویش از اندیشه ها و افکار امام امت پاسداری نمودند و ۱۳ ماه مبارزه خونین و دادن صد هزار شهید خط بطلانی بر تبلیغات صدها ساله دشمنان اسلام کشیدند و درعمل ثابت کردند که امکان تشکیل حکومتی بر اساس مبانی دین مبین اسلام وجود دارد. انقلاب اسلامی در میان بهت و حیرت استکبار جهانی و با رهبری امام عزیز و روحانیت حاضر در صحنه به پیروزی رسیدو با کمترین خسارات و باسرعت فوق العاده ای قانون اساسی تدوین و کلیه ارکان حکومت شکل گرفت.

تمام دنیا فهمید که دین می تواند انقلاب کند و حکومتی براساس قانون تشکیل دهد. این موفقیت آبروی تبلیغات چی های دنیا را برد و به تمام ملل مسلمان و حتی مسیحیت که سالیان طولانی از راس قدرت به زیر کشیده شده بودند جرات داد تا از الگوی انقلاب اسلامی استفاده کنند و به دنبال مطالبات خود باشند. دنیای مسیحیت هم که از دخالت در قدرت منع شده و در چارچوب زمینی به نام کلیسا محصور شده بود نیز تحت تاثیر انقلاب و شخصیت معنوی و روحانی امام عزیز قرار گرفت.

دنیای ظلم و زور و فساد احساس خطر جدی کرد. به خصوص وقتی که شعارهای انقلاب ازجمله مبارزه با بی عدالتی و استکبار ستیزی و طرفداری از مستضعفین و محرومین دنیا و به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی و.........را دیدند. استکبارسعی کرد از داخل انقلاب را منحرف سازد و با وجود برخی منافقین نفوذی تا حدودی در اجرای این برنامه خود موفق بود و سبب اختلافات داخلی شدید شد.

کودتا و حمله نظامی به بهانه آزادکردن جاسوسان  لانه جاسوسی آمریکارا در ادامه برنامه های قبلی صورت گرفت. آنگاه صدام را با همکاری بیش از ۳۷ کشور دیگرتشویق به حمله به سرزمین ایران اسلامی نمود و سلاح و تجهیزات فراوانی همراه با پول وحمایته ای سیاسی وکمک های آموزشی و دادن اطلاعات نظامی و با امید پیروزی قاطع در یک یا دو هفته بر علیه ایران اسلامی برانگیخت. آنها پس از هشت سال جنگ شرمنده و شکست خورده و با دادن خسارات سنگین مالی وسیاسی و انسانی به همان نقطه قبلی برگشتند درحالی که ایران اسلامی بسیار قدرتمندتر از گذشته همچنان در دنیامی درخشید.

درخشش ایران در دنیا اثبات چیزی جز اینکه دین می تواندحکومت کند و دین افیون ملت ها نیست نبود. امروز باگذشت ۳۷ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدرت دین برکسی پوشیده نیست. قدرت عظیمی که طی این مدت خود را در سراسر دنیا و در پیدایش انقلاب های گوناگون و تحولات بزرگ اثبات نموده است. اکنون طبیعی است استکباری که با حضور مردم در صحنه و پایمردی جوانان این مرز و بوم  نتوانست نور خدا را خاموش کند و نمی تواند از طریق جنگ سخت و تهدید نظامی و لشگرکشی نظریه اثبات شده دین می تواند حکومت کند را در افکار جوانان جهان مخدوش سازد لذا از روش و شیوهای دیگر به انقلاب  اسلامی حمله ور شد و آن هم نفاق ونفوذ است.

هشدارها و رویکرد جدید دشمن حدود ۲۰ سال پیش توسط رهبر حکیم و بیدار ما بارها داده شده است اکنون زمان عمل جدی و موثر توسط شورای محترم نگهبان فرارسیده است . مجتهدین والا مقام شورای نگهبان باید جلوی ورود افراد نفوذی را بگیرند. امروز دقت در تایید صلاحیت ها بزرگترین خدمات و مهمترین عامل حفظ انقلاب و دستاوردهای عظیم و بزرگ آن است. نگذارید خون علما و شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بر باد برود .اجازه ندهید زحمات مجاهدان راه خدا پایمال شود، نفوذی ها با ابزارنفاق حمله کرده اند. فریب منافق ها را نخورید. مبادا تحت تاثیر ظاهر افراد نفوذی قرار بگیرید. مبادا تحت تاثیر تواضع ظاهری و تعریف وتمجیدهای آنچنانی آن ها قرار بگیرید.

نفوذی ها برای نفوذ حتی ۲۰ و سی و گاه پنجاه سال صبرمی کنند. مبادا کسانی که از سپاه یا نهادهای مقدس دیگراخراج شده اند و لباس مقدس روحانیت را به تن کرده اند، و با شیطنت های خاص در درس بعضی ها شرکت و آنها را با القاب آنچنانی مورد تعریف وتمجید قرارمی دهند شما را بفریبند. مبادا ساده انگارانه و بدون بررسی سوابق خانوادگی افراد آنها را تایید نمایید. ابزار بسیار فریبنده نفوذی ها نفاق است نفاق. امید است همچون سالهای گذشته شورای محترم نگهبان دراین انتخابات خصوصا تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری نیز با شجاعت عمل نماید تا قلب مولا و آقای ما امام زمان ارواحنا له الفدا را خشنود و موجبات آبادی دنیا و آخرت خویش را فراهم سازند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
یه بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
سلام وتشکر ازسایت ارزنده تابناک.وتشکراز برادرعزیزوسربازمخلص ولایت جناب سردارعلیپور.واقعا حرف دل ما را زدی خدا بشما خیردنیا وآخرت عطا فرماید
موسوی برادرشهید ازخمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
سلام جانم فدای رهبر.ودرودبرشورای محترم نگهبان.وصدبارتشکراز سرداربسیجی سردارعلیپور فدایی رهبرعزیزونورچشمانمان
سید علی اکبر نیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
با سلام وبه جا بود تذکر خوبی است اتشاله شورای محترم نگهبان دقت کافی خواهد نمود موفق وموید باشید
محبعلی از تفرش
|
Russian Federation
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
سردار علیپور آدم خوبیه تا حدودی هم مقاله ایشان راقبول دارم،ولی خوب کمی تندروی میکنه .خوبه ایشان شورای نگهبان نیست وگرنه همه اصلاح طلبان را از دم تیغ ردمیکرد.
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
سلام سردار واقعا از شما تشکر میکنیم به خاطر مواضع شجاعانه شما و امیدواریم شورای نگهبان قاطعانه به وظیفه خود عمل کند تا از ورود انسانهای فاسد و منافق و مزدور در ارکان نظام جلوگیری کند و تحت تاثیر فشارهای تبلیغاتی و سیاسی فتنه گران قرار نگیرد و وبا شجاعت تمام به وظیفه خود را انجام دهد
ترخورانی از تفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
سلام از نگارنده محترم مقاله تشکر میکنم.استفاده کردیم همه باید دلسوز ومراقب نفوذیها باشیم نفاق ونفوذ بسیارخطرناک هستند.
ربانی از محلات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
مقاله خوبیست.من هم به سهم خودم از خدمات ارزنده شورای محترم نگهبان حمایت میکنم.
خسروی از خمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
سلام تشکراز سایت تابناک.وظیفه همه ما حمایت از شورای نگهبان است.خدا بشما جزای خیرعطا فرماید
ابراهیمی ازدلیجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
سلام حمایت از شورای محترم نگهبان وظیفه همه ماست.ازتابناک عزیزهم متشکریم
باقری از کمیجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
سلام از مواضع سردار عزیزمان سردارعلیپور تشکر میکنیم.وازشورای نگهبان وتابناک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار