در پی شکایت های مردمی
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان شازند، از دستگیری یک رمال حرفه ای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 19 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا چگینی فرمانده انتظامی شهرستان شازند افزود: در پی شکایت های مردمی مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از احساسات شهروندان، اقدام به رمالی و ترویج خرافه گرایی وکلاهبرداری می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شازند در این ماموریت با تحقیقات محلی و کنترل و مراقبت های نامحسوس این فرد را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان کرد: در روند بررسی حساب های بانکی این فرد و تحقیقات بیشتر مشخص شد متهم با ادعای بخت گشایی، طلسم شکنی، مهر و محبت، ازدواج و حتی کارگشایی و استخدام مبالغ زیادی از مردم دریافت کرده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان شازند ادامه داد : در بازرسی از منزل متهم مقادیر قابل توجهی تریاک و تعداد زیادی کتابچه دعانویسی، دو عدد طلسم فلزی، تعداد زیادی دست نوشته های مختلف رمالی کشف و ضبط شد.

چگینی افزود : متهم به همراه موارد مکشوفه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان شازند اضافه کرد: آنچه موقعیت را برای سوء استفاده چنین افراد شیادی فراهم می کند ساده لوحی شهروندان و خرافه گرایی است چرا که برای هر مشکل و مسئله ای در زندگی راه حل قانونی، منطقی و عقلانی وجود دارد و دلبستن به روش هایی مانند رمالی و فال بینی دردی از افراد دوا نمی کند.

شهرستان شازند از توابع استان استان مرکزی است که در 33 کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 دارای 117 هزار و 746 نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
از نیروی انتظامی تشکر و قدردانی میکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار