بعد از استراحت در هفته نوزدهم
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک در دور سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 76 بر 63 برابر نیروی زمینی تهران به برتری رسید.
کد خبر: ۱۶۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 18 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شهرداری اراک با توجه به کناره گیری تیم آینده سازان میهن اصفهان در هفته نخست دور سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که برای نخستین بار در ایران در حال اجراست، استراحت کرد، تا عصر امروز در هفته دوم از این دور به مصاف نیروی زمینی تهران برود.

میزبان دور سوم این رقابت ها بر اساس نتایج دو تیم در دو دور گذشته مشخص می شود و با توجه به اینکه شهرداری اراک برابر نیروی زمینی دو بار به برتری دست یافته بود دیدار سوم در سالن 2500 نفری امام خمینی (ره) در مقابل دیدگان هواداران پر شمار اراکی برگزار شد.

محمد حیدری، محسن مرادخانی، حامد آفاق، محمد زارعی و زوانتکو بوژان بازیکنان منتخب محمد کسایی پور سرمربی شهرداری اراک برای شروع کوارتر نخست این مسابقه بودند. پرتاب های موفق بالای قوس سه امتیازی محمد زارعی و بوژان باعث شد این کوارتر با نتیجه 19 بر 15 به سود تیم شهرداری به پایان برسد.

سومین پیروزی شهرداری اراک درمصاف سوم با نیروی زمینی تهران

در 10 دقیقه دوم نارنجی پوشان شهرداری موفق شدند با حساب 35 بر 32 به برتری دست یابند تا نیمه نخست با برتری شهرداری به پایان برسد. در این نیمه بوژان با کسب 14 امتیاز موثرترین بازیکن تیم شهرداری اراک بود.

کسایی پور نفرات کوارتر اول را برای شروع وقت سوم مسابقه به کار گرفت. این تایم با مصدومیت محسن مرادخانی همراه بود تا اصغر کاردوست جایگزین وی شود. کوارتر سوم مسابقه با حساب 58 بر 46 به سود تیم شهردرای به پایان رسید.

قطع توپ های موفق از سوی بازیکنان شهرداری و چندین اسلم دانک بوژان، بازی را در کوارتر چهارم کاملا یک طرفه کرده بود. در نهایت این دیدار با نتیجه 76 بر 63 به سود تیم شهرداری اراک به پایان رسید.

در دیگر دیدارهای این هفته پتروشیمی بندر امام برابر شیمیدر تهران با حساب 76 بر 60 به برتری دست یافت. پالایش نفت آبادان 89 بر 85 برابر ثامن مشهد به پیروزی رسید و دانشگاه آزاد اسلامی در وقت های اضافه موفق شد با حساب 87 بر 85 شهردرای گرگان را شکست دهد.

بدین ترتیب تیم بسکتبال شهرداری اراک با کسب 12 پیروزی و 5 شکست 29 امتیازی شد.

در هفته سوم از دور سوم این مسابقات پنج شنبه اول بهمن ماه شهرداری اراک از ساعت 16 در سالن 2500 نفری امام خمینی (ره) میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار