تابناک: حجم تحویل گاز به بخشهای خانگی و تجاری، صنایع، نیروگاهی استان مرکزی در ٩ ماه امسال بیش از ٤,٢ میلیارد مترمکعب بوده است.
کد خبر: ۱۶۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 16 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جواد مهندس مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: در آذرماه امسال ٥٦٠ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که از این میزان ٢٧٥ میلیون مترمکعب به بخش خانگی، ٢١٥ میلیون مترمکعب به صنایع و ٨٨ میلیون مترمکعب نیز به نیروگاهها اختصاص یافته است.

جواد مهندس افزود:  تا پایان آذرماه در بخش شهری استان، سه هزار و ٧٤٠ کیلومتر و در روستاها پنج هزار و ٧٠٠ کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام شده و همچنین ٢٧٢ هزار انشعاب نیز نصب شده است.

وی با بیان این که هم اکنون ٣١٨ هزار و ٢٨٨ خانوار در بخش شهری این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، افزود: با توجه به توسعه گازرسانی در روستاهای این استان تاکنون شرائط برخورداری یکصدهزار و ٦٤٥ خانوار در ٨٧٢ روستا از نعمت گاز فراهم شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، تاکنون در مجموع، ٥٠٥ هزار مشترک در شهرها و روستاهای این استان به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضایی از تفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
آقای مهندس آقای حراست اداره کل ، فرماندارتفرش از تخلفات گسترده در اداره گاز تفرش جلوگیری کنید.شما را چه شده که اینقدر بیتفاوت هستید.رییس اداره شهرستان مشگل داره ،میخوایدبذاریدبعدازآبروریزی اقدام کنید.چرا به هشدارهای خیرخواهانه توجه نمیکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار