به عنوان تیم بدون شکست گروه سوم
تابناک: تیم والیبال شهرداری اراک با نتیجه سه بر یک متین دامغان را شکست داد تا ضمن تداوم صدرنشینی خود ششمین پیروزی متوالی خود را کسب کند.
کد خبر: ۱۶۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 13 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در چارچوب هفته هشتم از لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور تیم صدرنشین شهرداری اراک به مصاف تیم متین دامغانی رفت که در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار داشت.

تیم والیبال شهرداری اراک که بعد از دیدار پر حرف و حدیث برابر پاس خراسان در هفته هفتم با قرعه استراحت روبرو شده بود در دیدار برابر متین در ست های اول و دوم با نتیجه مشابه 25 بر 22 به برتری دست یافت.

در ست سوم اما این متین دامغان بود که توانست با نتیجه 25 بر 16 به برتری دست یابد. در ست چهارم تیم شهرداری اراک توانست با نتیجه 25 بر 22 به برتری دست یابد تا در نهایت این دیدار را با حساب سه بر یک با پیروزی پشت سر بگذارد.

تیم والیبال شهرداری اراک با کسب این سه امتیاز ضمن کسب ششمین برد متوالی خود به عنوان تنها تیم بدون شکست گروه سوم این رقابت ها با کسب 17 امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند.

تیم شهرداری اراک در هفته نهم این رقابت ها روز چهارشنبه 30 دیماه از ساعت 16در سالن اختصاصی خود به مصاف تیم باریج اسانس کاشان خواهد رفت.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار