در پایان دور دوم لیگ برتر بسکتبال
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک موفق شد برابر دانشگاه آزاد اسلامی تهران با نتیجه 89 بر 86 به برتری دست یابد و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند.
کد خبر: ۱۵۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 07 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در آخرین هفته از دور دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری اراک که در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار داشتند عصر امروز در مقابل دیدگان نزدیک به سه هزار تماشاگر سالن امام خمینی ( ره ) شهر اراک به مصاف یکدیگر رفتند.

برتری تیم شهرداری اراک در دور نخست بازی ها برابر دانشگاه آزاد ، همسایه بودن دو تیم در جدول رده بندی  و تقابل مصطفی هاشمی با محمد کسایی پور بر حساسیت و جذابیت این دیدار افزوده بود.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه 23 بر 21 به سود تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید و در دومین وقت بازی نیز برتری دانشگاه آزاد ادامه داشت تا اینکه با گذشت چهار دقیقه از کوارتر دوم پرتاب حامد آفاق از پشت محوطه سه امتیازی به گل تبدیل شد و دو تیم را در عدد 35 به تساوی رساند.

در ادامه اصغر کاردوست و ایوان کولیوویچ امتیازات تیم شهرداری را به عدد 40 رساندند تا مصطفی هاشمی مجبور شود از وقت استراحت خود استفاده کند. در پایان وقت دوم بازی شهرداری اراک با نتیجه 41 بر 40 به برتری دست یافت.

تیم شهرداری اراک که از حمایت تماشاگران خود بهره می برد در 10 دقیقه سوم بازی نیز عملکرد بهتری داشت  و در پایان موفق شد با نتیجه 69 بر 66 به برتری دست یابد.

اما حساسیت این بازی در کوارتر چهارم بازی به اوج خود رسید. اسکور برد سالن در هفت ثانیه مانده به پایان مسابقه عدد 86 را برای هر دو تیم نشان می داد تا اینکه بار دیگر آفاق در نقش نجات دهنده ظاهر شد و با یک پرتاب سه امتیازی موفق باعث انفجار سالن محل مسابقه شد تا تیم شهرداری اراک این دیدار حساس را با نتیجه 89 بر 86 به سود خود به پایان برساند.

در دیگر دیدارها پتروشیمی بندر امام با نتیجه 89 بر 52 نیروی زمینی تهران را شکست داد. شهرداری تبریز برابر پالایش نفت آبادان 75 بر 65 به برتری رسید و در آخر دیدار شیمیدر تهران برابر ثامن مشهد با حساب 77 بر 73 پیروز شد.

شهرداری اراک در حالی در پایان دور دوم مسابقات با کسب هشت پیروزی، یک باخت و 31 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت که در جدول تیم هایی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی، شیمیدر تهران، پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان بعضا با سرمایه گذاری های میلیاردی و داشتن سابقه طولانی در لیگ برتر پایین تر از شهرداری قرار گرفته اند.

تیم شهرداری اراک در دور نخست این مسابقات از 9 دیدار خود پنج برد، چهار شکست و 14 امتیاز کسب کرده بود و در رتبه ششم جدول رده بندی قرارداشت.

گفتنی است در دور سوم این رقابت ها به جز دیدار مقابل پتروشیمی بندر امام در بقیه دیدارها میزبان مسابقات است.

تیم شهرداری اراک با شکست دانشگاه آزاد به رتبه دوم جدول رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار