تابناک: بعد از دیدار تیم های بسکتبال شهرداری اراک وشیمیدر تهران که در نهایت با برتری شهرداری به پایان رسید فدراسیون بسکتبال با صدور اطلاعیه ای از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و رفتار تماشاگران این تیم تقدیر و تمجید کرده است.
کد خبر: ۱۵۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 30 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، در روزی که تیم های بسکتبال شهرداری اراک و شیمیدر تهران در هفته  هفتم از دور دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف یکدیگر رفتند اتفاقات مثبت بسیاری رقم خورد که از آن جمله می توان به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد آیدین نیکخواه بهرامی اشاره کرد که در فضایی مالامال از عشق و ارادت هواداران فهیم اراکی برگزار شد و لحظاتی جاودان را در تاریخ ورزش استان مرکزی رقم زد. همچنین می توان به حضور نزدیک به 2500 هوادار فهیم اراکی که برای حمایت از تیم محبوب شهرشان به سالن محل برگزاری مسابقه آمده بودند اشاره کرد که لحظه ای دست از تشویق تیمشان برنداشتند و بدون کوچکترین بی احترامی به تیم حریف فصلی جدید را در ورزش بسکتبال رقم زدند.

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای که متن آن بر روی سایت رسمی این فدراسیون قابل مشاهده است از این حرکت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و تماشاگران فهیم اراکی تقدیر و تمجید کرده است.

متن پیام بدین شرح است:

عصر روز دوشنبه 94.10.7 تیم شهرداری اراک در هفته  هفتم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال میزان تیم شیمیدر تهران بود. در این دیدار که در نهایت با برتری میزبان به اتمام رسید، تماشاگران فهیم و علاقمند این تیم در طول برگزاری مسابقه در نهایت رعایت اصول اخلاقی فقط به تشویق تیم خود پرداخته و از هرگونه اقدامات و شعارهای غیر فرهنگی علیه تیم مقابل و کادر برگزاری مسابقه خودداری نمودند. به همین جهت فدراسیون بسکتبال ضمن انتشار اطلاعیه ای از این تیم تقدیر نموده و با  تاکید بر حفظ و رعایت اصول اخلاقی و فرهنگی ، رفتار تماشاگران اراکی در این دیدار را نمونه ای مناسب برای سایر تیمها در این رقابتها برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار