هشتمین برد پیاپی شهرداری
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک موفق شد با نتیجه 90 بر 76 شیمیدر تهران را شکست دهد.
کد خبر: ۱۵۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 28 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، دیدار دو تیم شهرداری اراک و شیمیدر تهران عصر امروز در حالی در چارچوب هفته ششم دور دوم  لیگ برتر بسکتبال در سالن 2500 نفری امام خمینی (ره) برگزار شد که این بازی تحت تاثیر سالروز درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی ملی پوش فقید بسکتبال کشورمان قرار داشت.

محمد حیدری، محمد زارعی، حامد آفاق، اصغرکاردوست و زوانکو بوژان پنج بازیکن منتخب محمد کسایی پور برای شروع مسابقه بودند. حیدری با پرتاب موفق سه امتیازی خود تیم شهرداری اراک را پیش انداخت در ادامه دو تیم امتیازات دیگری را کسب کردند تا در نهایت 10 دقیقه ابتدایی بازی با برتری 19 بر 16 تیم بسکتبال شهرداری به پایان برسد.

با شروع کوارتر دوم  یاران شیمیدر تهران با پرتابی سه امتیازی بازی را به تساوی کشاندند در این کوارتر محمد زارعی که سه خطایی شده بود جای خود را به مجید صالحی داد تا به نوعی از پنج خطایی شدن این بازیکن جلوگیری شود. در حالیکه سه دقیقه تا انتهای این کوارتر زمان باقی مانده بود، دو تیم در عدد 32 بازی را دنبال می کردند. با نزدیک شدن به دقایق پایانی شیمیدر فاصله گرفت و موفق شد این تایم را با حساب 40 بر 39 از آن خود کند.

یاران شهرداری در وقت سوم مسابقه عملکرد مطلوب تری داشتند. در حالی که بازی با نتیجه 47 بر 47 مساوی دنبال میشد فول گل اصغر کاردوست شهرداری اراک را به عدد 54 رساند. در ادامه حامد افاق با پرتاب از پشت محوطه سه امتیازی اندوخته های شهرداری را افزایش داد و باعش شد کوارتر سوم مسابقه با نتیجه 66 بر 62 به سود شهرداری به پایان رسید.

در 10 دقیقه پایانی مسابقه رحیمی سرمربی شیمیدر تهران سعی داشت با تغییر تاکتیک موفق از میدان اراک بیرون بیاید اما اسلم دانک اصغر کاردوست، پرتاب های سه امتیازی موفق حامد آفاق، بازی بی نقص محمد حیدری عرصه را بر تیم شیمیدر تنگ و تنگ تر کرد تا در نهایت این بازی با برتری 90 بر 76 تیم شهرداری به پایان برسد.

در دیگر دیدارها تیم دانشگاه آزاد اسلامی در تهران با نتیجه 76 بر 56 تیم ثامن مشهد را شکست داد. شهرداری گرگان با حساب 76 بر 66 همنام تبریزی خود را شکست داد. نیروی زمینی تهران 76 بر 74 مغلوب نفت آبادان شد و پتروشیمی بندر امام 95 بر 60 آینده سازان میهن اصفهان را شکست داد.

تیم شهرداری اراک با شکست شیمیدر تهران هشتمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد و با کسب 26 امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کرد.

در پایان این دیدار با توجه به اینکه هر دو تیم یک پیروزی را کسب کرده بودند برای تعیین میزبان بازی مرحله سوم مسابقات قرعه کشی انجام شد که رای به میزبانی تیم شهرداری اراک داد.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری در حساس ترین دیدار هفته هفتم دور دوم مسابقات پنج شنبه 10 دی ماه ازر ساعت 16 در سالن امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
آقای احمد لطفی هم در سالن حضور داشتند یا خیر؟ ما الان نگرانیم چند روزه خبری از ایشان در سایت شما نیست
تورو خدا ما را بی اطلاع نگذارید دلمون براش تنگ شده
مدیر پایگاه سلام و درود بر شما. تمسخر از جمله صفات رذیله ای است که اسلام مسلمانان را از آن نهی کرده است. تقوای الهی پیشه کنید و دین و آخرت خود را به سبب وسوسه های شیاطین نفروشید.منتقد باشید زنده و پویا . ما قطعا تمام انتقادات مثبت را منعکس خواهیم کرد اما از ارتکاب به گناه پرهیز کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار