با ثبت هفتمین پیروزی پیاپی خود
تابناک: تیم بسکتبال شهرداری اراک با نتیجه 79 بر 74 برابر ثامن مشهد به پیروزی دست یافت.
کد خبر: ۱۵۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 25 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، در پنجمین دیدار از دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم بسکتبال شهرداری اراک در مشهد به مصاف تیم ثامن رفت.

تیم بسکتبال شهرداری اراک که در بازی قبلی خود در وقت های اضافه برابر تیم قدرتمند شهرداری گرگان به برتری رسیده بود رودر روی تیم ثامنی قرار گرفت که دو بازی گذشته خود را با برتری پشت سر گذاشته بود.

در کوارتر اول این بازی که با چهل و پنج دقیقه تاخیر آغاز شد تیم شهرداری اراک با حساب 23 بر 14 به برتری دست یافت.

در کوارتر دوم هم یاران محمد کسایی پور برتر از حریف مشهدی خود ظاهر شدند در نهایت موفق شدند با حساب 42 بر 25 به پیروزی دست یابند.

با شروع کوارتر سوم مسابقه رفته رفته تیم ثامن مشهد برتری تاکتیکی خود را در زمین اعمال کرد و با کاهش اختلاف امتیازها عرصه را بر تیم بسکتبال شهرداری اراک تنگ کرد اما این کوارتر نیز با نتیجه 55 بر 51 به سود تیم شهرداری به پایان رسید.

در کوارتر چهارم بازیکنان تیم شهرداری نمایش مطلوبی نداشتند و در نهایت بازی با حساب 66 بر 66 با تساوی به پایان رسید تا تیم شهرداری اراک برای دومین بار پیاپی برای کسب پیروزی به وقت های اضافه نظر داشته باشد.

در وقت های اضافه تیم شهرداری اراک موفق شد با حساب 79 بر 74 به برتری دست پیدا کند و هفتمین برد متوالی خود را جشن بگیرد.

در دیگر دیدارها تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران موفق شد با نتیجه 70 بر67 از سد شیمیدر عبور کند. تیم پالایش نفت آبادان با حساب  68 بر 58 تیم آینده سازان میهن اصفهان را شکست داد. شهرداری تبریز  64 بر 87 برابر پتروشیمی بندر امام مغلوب شد و در آخرین دیدار شهرداری گرگان برابر نیروی زمینی با حساب 91 بر 83 به برتری دست یافت.

با توجه به نتایج کسب شده در هفته پنجم دور دوم این مسابقات تیم شهرداری اراک با کسب 24 امتیاز از 14 مسابقه خود  با یک پله صعود در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

مهدی صاحبیان سرمربی این تیم ثامن مشهد پس از این باخت از سمت خود برکنار شد و مهران حاتمی سرمربی فصل گذشته پتروشیمی بندر امام هدایت این تیم مشهدی را بر عهده گرفت.

گفتنی است تیم شهرداری اراک دوشنبه هفتم دی ماه در اراک به مصاف تیم سوم جدول یعنی شیمیدر خواهد رفت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار