رئیس اداره ورزش و جوانان اراک :
تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان اراک گفت: در تهیه سند راهبردی ورزش ، شهرستان اراک جایگاه نخست را در بین شهرستان های کشور از آن خود کرده است.
کد خبر: ۱۴۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 22 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس اداره ورزش و جوانان اراک در حاشیه برگزاری جلسه تخصصی ورزش شورای اسلامی شهر اراک که درصحن علنی این شورا برگزار گردید ضمن تبیین اهداف و سیاست های اداره ورزش و جوانان در حوزه ورزش همگانی و تفریحی اراک ابراز داشت: سند راهبردی ورزش اراک که با کمک کارشناسان این اداره و اعضای هیئت علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه اراک ،دانشگاه آزاد اسلامی اراک در دست تدوین است مراحل نهای خود را سپری می کند.

دبیر شورای ورزش همگانی و تفریحی شهرستان اراک ضمن ارائه پیشنهادات به شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک در راستای توسعه ورزش همگانی گفت: در سند مذکور که تا دوماه آینده رونمایی خواهد شد برنامه توسعه بلند مدت و همه جانبه ورزش اراک دیده شده است.

عابد حقدادی اعلام نمود:در تهیه این سند از نظرات کلیه مربیان، ورزشکاران، داوران برتر و روئسای هیات های ورزشی بهره گیری شده و نگاه ویژه به اسناد بالادستی از قبیل سند چشم انداز، سند ملی ورزش کشور، قوانین و مقررات جاری تاثیر گذار برحوزه ورزش در دستور کار قرار داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک در ادامه افزود: سند راهبردی توسعه ورزش که در بخش های همگانی، قهرمانی، حرفه ای، آموزش و پژوهش تهیه خواهد گردید بعنوان نقشه راه ورزش شهرستان در سال های آتی خواهد بود و به نظر می رسد اولین شهرستان در کشور باشد که اقدام به تهیه آن گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار