با کسب عنوان سومی در مرحله سوم
تابناک: تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری اراک در مرحله سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 18 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری اراک که در مرحله سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در گروه نخست با تیم های ماهان تقدیس قم، شهرداری آمل و شهرداری تبریز همگروه بود با کسب یک پیروزی و دو شکست در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت تا برای صعود به جمع چهارتیم برتر این رقابت ها چشم به مرحله چهارم داشته باشد.

در بازی های مرحله سوم که به میزبانی شهرمقدس قم برگزار شد تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری با نتیجه 62 بر 66 برابر تیم شهرداری آمل و با نتیجه 66 بر 68 برابر ایثار ماهان تندیس قم مغلوب شد.

تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری همچنین در سومین دیدار خود برابر شهرداری تبریز با حساب 85 بر 41 به پیروزی دست یافت تا با کسب چهار امتیاز بعد از تیم های شهرداری آمل و ایثارماهان تندیس قم در مکان سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

با توجه به اینکه مرحله چهارم این رقابت ها شانزدهم دی ماه به میزبانی شهرداری اراک برگزار خواهد شد، تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری یکی از بخت های مسلم صعود از گروه نخست این رقابت ها برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار