جدایی زودهنگام سرمربی تیم سن ایچ
تابناک: پس از مسابقات هفته اول فوتسال رضا کردی سرمربی تیم سن ایچ ساوه از این تیم جدا و ابوالقاسم عارفیان سرمربی سن ایچ ساوه شد.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 11 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، تیم فوتسال سن ایچ ساوه که با خرید امتیاز در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های ایران حضور دارد ماه گذشته فعالیت خود را با رضا کردی، مربی پیشین دبیری و … اغاز کرد. در حالی که از همان ابتدا این مربی مربیگری در ساوه را مشروط به عدم حضور در لیگ قطر اعلام کرده بود، این تیم با کردی کار خود را اغاز کرد و در دیدار هفته اول هم با نتیجه خوب ۴-۱ از پس میزبانش، مبل کریمی برامد. اما در نهایت مسئولان تیم السد قطر اخرین شرط کردی مبنی بر اقامت خانواده اش را نیز فواهم کردند تا این مربی خیلی زود از سن ایچ حدا شده و به لیگ قطر بازگردد.

مدیران باشگاه سن ایچ با قطعی شدن خروج کردی، با ابوالقاسم عارفیان به عنوان سرمربی جدید به توافق رسیده و مهندس داود باقری مدیرعامل سن ایچ وی را به بازیکنان تیم معرفی کرد. همچنین خسرو امیری به عنوان کمک اول عارفیان فعالیت خواهد کرد.

ابوالقاسم عارفیان مربی فصل پیش عشایری کاشان بود که در دیدارهای پاینی لیگ به این تیم ملحق شد. وی به عنوان یکی از مدرسین، دوره های اموزشی فوتسال را در استانهای مختلف برگزار می کند.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در هفته دوم این رقابت ها سه شنبه 24 اذرماه در شیراز میهمان تیم ارژن شیراز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار