تابناک: تیم شهرداری اراک موفق شد در بین چهار تیم حاضر در مرحله اول مسابقات لیگ دسته اول مقام نخست را کسب کند
کد خبر: ۱۳۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 24 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، در اولین هفته رقابتهای لیگ دسته اول ورزش پهلوانی و زورخانه ای تیم شهرداری اراک که در گروه اول این رقابت ها با تیم های هیئت پهلوانی و زورخانه ای استانهای سمنان، گیلان، آذربایجان غربی و شهرداری شریفیه قزوین همگروه است عصر امروز و از ساعت 15 در زورخانه به مصاف حریفان خود رفت

ترکیب اصلی هر تیم را 4 ورزشکار، یک میاندار و یک مرشد که سه ورزشکار و یک مرشد هم ذخیره هر تیم هستند تشکیل می دهند. تیم شهرداری اراک در حالی به مقام نخست دست یافت که تیم های قزوین، سمنان و آذربایجان غربی به ترتیب دوم تا چهارم شدند. همچنین تیم گیلان در این مرحله حضور پیدا نکرده بود.

در رنگینگ  32 استان از نظر ورزش پهلوانی و زورخانه ای  تیم استان مرکزی در رتبه پنجم قرار گرفته است.

گفتنی است بعد از مشخص شدن رتبه بندی، تیم های اول تا پنجم گروه الف به ترتیب با تیم های پنج تا اول گروه ب به رقابت می پردازند که بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله تیم هایی که در مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافته اند جواز حضور در مرحله پایانی این رقابت ها را کسب خواهند کرد.

پنج تیم حاضر در مرحله پایانی یک دوره مسابقه متمرکز را در مکانی که به قید قرعه مشخص خواهد شد برگزار خواهند کرد تا قهرمان این دوره از مسابقات لیگ دسته اول مشخص شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار