کسب چهارمین پیروزی تیم بسکتبال شهرداری اراک
تابنا: تیم بسکتبال شهرداری اراک موفق شد برابر شهرداری تبریز با نتیجه 71 بر 65 به پیروزی دست یابد.
کد خبر: ۱۳۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 23 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن امام خمینی (ره) دو تیم همنام شهرداری اراک و تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که به قضاوت آقایان مومنی ، رجبی و آذرافزا  برگزار شد، محمد زارعی ، پیام خوشدونی، اصغر کاردوست ، حامد آفاق و ایوان کولیوویچ آغازگر مسابقه بودند .

در کوارتر اول مسابقه دو تیم در عدد 17 به تساوی دست یافتند. در این کوارتر ایوان کولیوویچ با کسب 8 امتیاز از مجموع هفده امتیاز کسب شده امتیازآورترین بازیکن این کوارتر لقب گرفت.

در کوارتر دوم و در حالی که ترکیب تیم شهرداری را محمد حیدری،حامد آفاق، اسغر کاردوست،محمد زارعی و بوژان زوانتکو تشکیل میدادند تیم بسکتبال شهرداری اراک با نتیجه 40 بر 31 به پیروزی دست یافت تا برنده به رختکن برود.

در این کوارتر محمد حیدری بازیکن اراکی تیم شهرداری در کنار ایوان زوانتکو که 9 امتیاز کسب کرد از بهترین بازیکنان بودند.

عدم تمرکز بازیکنان تیم شهرداری در کوارتر سوم در دقایقی از بازی باعث شد تیم شهرداری تبریز امتیاز عقب افتاده خود را جبران کند و این کوارتر را با نتیجه 56 بر 53 به سود خود به پایان ببرد.

تیم شهرداری اراک در پایان  موفق شد در این بازی با نتیجه 71 بر 65 به پیروزی دست یابد و چهارمین برد را در این رقابت ها کسب کند

در سایر دیدارها تیم آینده سازان میهن اصفهان، تیم بدون برد لیگ میزبان نیروی زمینی بود که موفق شد با برتری 66 بر 58 نخستین پیروزی خود را در فصل جدید تجربه کند. شهرداری گرگان که به مشهد رفته بود میهمان ثامن این شهر بود و توانست برتری 87 بر 72 را از آن خود کند. نفت آبادان 77 بر 67 بر شیمیدُر غلبه کرد و پتروشیمی مقابل دانشگاه آزاد 75 بر 65 به برتری رسید.

تیم شهرداری اراک با کسب 12 امتیاز از هشت مسابقه در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفته است

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری اراک در هفته نهم این رقابت ها پنج شنبه پنجم آذرماه در تهران میهمان تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار