به بهانه ایجاد حواشی در فضای مجازی
تابناک: خطاب به شما و همه آنانی که امروز دستشان از خوان نعمت آلومینیوم کوتاه شده است و قصد تخریب و ایجاد حاشیه برای تیم لیگ یکی استان را دارند به عرض می رسانیم: هشدار! که آرامش ما را نخراشی
کد خبر: ۱۳۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 19 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، این روزها فضای مجازی به جز لاینفک زندگی روزمره مردم تبدیل شده است و هر کسی بنا به شغل و سلیقه خود در گروه های تلگرامی عضو می شود تا در جریان جدیدترین اخبار مورد نظر خود قرار بگیرد.

فضای ورزش استان مرکزی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از مجریان صدا و سیمای استان مرکزی با تشکیل کانالی به نام ورزش استان مرکزی سعی در اطلاع رسانی اخبار ورزشی استان مرکزی دارد.

ماجرا اما به اطلاع رسانی اخبار ختم نمی شود و پس از آنکه مجید آنجفی به سمت مدیرعاملی تیم آلومینیوم منصوب می شود گردانندگان این کانال با انتشار متنی توهین آمیز سعی در تخریب شخصیتی مدیرعامل جدید می کنند.

هشدار! که آرامش ما را نخراشی

افشای رقم قرارداد بازیکنان تیم آلومینیوم به منظور ایجاد حاشیه و سنگ اندازی در مسیر موفقیت تیم آلومینیوم از جمله اقدامات ادمین های کانال ورزش استان مرکزی است.

قرارداد بازیکنان در حالی امروز به بهانه ای برای ایجاد حاشیه تبدیل شده است که گویا دوستان فراموش کرده اند امضا چه کسی در زیر این قراردادها درج شده است .اعتراض به مبلغ و نوع قرارداد بازیکنان تیم آلومینیوم پای مدیرعامل قبلی را به این موضوع باز می کند.

هشدار! که آرامش ما را نخراشی

امروز بر خود وظیفه می دانیم به گردانندگان کانال ورزش استان مرکزی هشدار دهیم ازایجاد حاشیه برای تیم آلومینیوم پرهیز کنند و تنها به اطلاع رسانی خود ادامه دهند.

کسانی که تا روزها و ماه های قبل خود را دوستدار ورزش می نامیدند امروز در مقام ضربه زدن به تیم فوتبال آلومینیوم برآمده اند و سعی دارند با ایجاد حواشی کسب موفقیت های تیم فوتبال الومینیوم را زیر سوال ببرند.

خطاب به شما و همه آنانی که امروز دستشان از خوان نعمت آلومینیوم کوتاه شده است و قصد تخریب و ایجاد حاشیه برای تیم لیگ یکی استان را دارند به عرض می رسانیم: هشدار! که آرامش ما را نخراشی.

موفقیت های تیم فوتبال آلومینیوم اراک نه به واسطه حضور گروه و جریانی خاص رقم خورده است نه با رفتن افراد از بین خواهد رفت. علت تمام موفقیت های این تیم ، مردمی ورزش دوست هستند که با حضور خود در ورزشگاه قوت قلب بازیکنان می شوند.

در صورتی که این روند ادامه یابد و نقدی خارج از عرف ، ادب و در جهت تخریب تیم فوتبال آلومینیوم نوشته شود چهره گردانندگان اصلی کانال ورزش استان مرکزی را آشکار خواهیم کرد تا همگان بدانند چه کسانی تحت لوای اسمی خود ساخته در حال ضربه زدن به ورزش استان هستند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار