رایزنی ها برای انتصاب استاندار مرکزی؛
علی محمد گلستانی فرد (فرماندار فعلی مشهد و فرماندار سابق شهرستان ساوه )، محمدحسین فروزانمهر (استاندار سابق خراسان رضوی) و سید علی آقا زاده (مدیرعامل توسعه ایرانگردی و جهانگردی) گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان بعنوان استاندار مرکزی هستند.
کد خبر: ۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵ 27 January 2015

همانطور که انتظار می رفت، گمانه زنی ها و تحرکات افراد و جریانات سیاسی در سطح استان و کشور به اوج خود رسیده و دامنه آن به گروه ها و جریانات سیاسی همسو و غیرهمسو با دولت، در شهرستان های استان مرکزی، هم کشیده شده است.

در این میان هر روز اسامی تازه ای به لیست "گزینه های احتمالی استاندار مرکزی" افزوده شده و در بازار انتشار بیانیه و معرفی گزینه هایی برای استانداری و ... داغ است.

یک منبع آگاه در گفتگو با "تابناک مرکزی" ازمعرفی 3 گزینه توسط مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزارت کشور خبر داد.

بر اساس این اخبار، علی محمد گلستانی فرد (فرماندار فعلی مشهد و فرماندار سابق شهرستان ساوه )، محمدحسین فروزانمهر (استاندار سابق خراسان رضوی) و سید علی آقا زاده (مدیرعامل توسعه ایرانگردی و جهانگردی) گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان بعنوان استاندار مرکزی هستند.

این مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود، افزود: این افراد توسط مجمع نمایندگان استان مرکزی به حسینعلی امیری، قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور معرفی شده اند.

براساس اظهارات وی، در جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان که به منظور بررسی و معرفی گزینه های استانداری تشکیل شده بود، شهلا میرگلوبیات گلستانی فرد را معرفی کرده و آصفری و تعدادی دیگر از نمایندگان، فروزان مهر را بعنوان گزینه خود اعلام کرده اند. همچنین آقازاده هم توسط قاسم عزیزی نماینده شازند معرفی شده است.

وی در ادامه به "تابناک مرکزی" گفت: دکتر حق شناس، زمانی قمی و رضوی 3 گزینه جدی برای استانداری مرکزی هستند که بررسی ها در وزارت کشور برای معرفی یکی از آن ها ادامه دارد.

این مقام آگاه تاکید کرد: تا کنون انتصاب هیچ یک از این افراد و یا سایر گزینه های مطرح شده، قطعی نیست و این اخبار صرفا مربوط به رایزنی های صورت گرفته و یا گمانه زنی ها و برخی جریان سازی های سیاسی است.

تابناک در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی، این گزارش را منتشر کرده و آن را تایید و یا رد نمی کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار