رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای یزد خبر داد:
رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای یزد از فعالیت افزون بر سه هزار باستانی کار در تمامی رده های سنی در سطح این استان خبر داد .
کد خبر: ۱۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ 11 March 2015
به گزارش تابناک یزد، محمد حسین ارزانش در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون 65 زورخانه در استان یزد وجود دارد که از این تعداد 27 زورخانه آن در شهرستان یزد فعالیت می کنند .

وی اضافه کرد: یزد از لحاظ سرانه گود زورخانه و مجموعه های ورزشی جانبی آن در سطح کشور جزو استان های برتر محسوب می شود که با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی و همراهی مردم و علاقمندان این زورخانه ها به بهره برداری رسیده است.

این مسوول ادامه داد: هر کجای استان اعم در مناطق شهری و روستایی که مردم طالب ایجاد زورخانه و گود ورزش باستانی باشند با همکاری خیرین و مسوولان آمادگی راه اندازی این ورزش مهم را داریم .

ارزانش گفت: به زودی در محل مسجد حضرت امام حسین (ع) امام شهر یزد با حمایت خیرین نسبت به افتتاح یک باب زورخانه برای جذب جوانان و فعالیت سالانه اقدام خواهد شد .

وی افزود: این زوخانه با همت و همکاری هیات امناء مسجد امام حسین (ع) و کمک های مالی خیرین احداث شده که با افزون بر 100 میلیون ریال توسط هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تجهیز شده است.

به نقل از ایرنا، استان یک میلیون و 50 هزار نفری یزد 60 هزار ورزشکار سازماندهی شده و 46 هیات ورزشی دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار