در راستای نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی
تابناک: رئیس شبکه دامپزشکی اراک گفت: با هر گونه تخلف بهداشتی خارج از ضوابط و مقررات بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی در زمینه فرآورده‌های خام دامی به شدت برخورد می‌شود
کد خبر: ۱۲۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 10 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حبیب اسحقی رئیس شبکه دامپزشکی اراک اظهار داشت: در راستای نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی، پیرو بازدید بهداشتی به عمل آمده توسط بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان در روزهای ابتدایی آبان ماه از یک واحد مرغ‌فروشی واقع در سطح شهر 540 کیلو مرغ ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی تصریح کرد: این فرآورده‌های گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته و همچنین دارای انجماد غیر اصولی بوده که برای مصرف انسانی ممنوع است و در راستای تامین بهداشت و سلامت مردم ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

رئیس شبکه دامپزشکی اراک افزود: از آنجایی که امسال اراک به عنوان پایلوت کشوری شهر سالم از منظر غذا معرفی شده است، انجام بازدید و نظارت‌های بهداشتی اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی از مراکز تولید، توزیع، و عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیش از پیش و به صورت شبانه‌روزی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: با هر گونه تخلف بهداشتی خارج از ضوابط و مقررات بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی در زمینه فرآورده‌های خام دامی به شدت برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار