تابناک: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های تحصیلی کاردانی به کارشناسی موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 09 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، داوطلبان می توانند برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل مقطع کاردانی» در روزهای ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

پذیرش بدون آزمون در رشته های کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته)

هزینه ثبت نام :

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی – کارشناسی ناپیوسته (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) ۲۰ هزار تومان می باشد.

اخطار: شما باید کارت اعتباری سریال ثبت نام پذیرش بدون ازمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ابان سال ۹۴ را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیست.

مدرک مورد پذیرش برای ثبت نام :

تمامی متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۴ موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم (کاردانی) می‌شوند اعم از اینکه در آزمون مذکور شرکت کرده یا نکرده اند می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنما، فراهم کردن مدارک، پرداخت هزینه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی اقدام کنند.

زمان ثبت نام :

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) بدون آزمون موسسات غیردولتی – غیرانتفاعی از ۱۷ آبان آغاز و تا ۲۰ آبان ادامه خواهد داشت.

شروع به تحصیل پذیرفته شدگان :

پذیرفته شدگان در این دوره از نیمسال دوم ۹۵-۹۴ به عنوان دانشجو وارد دانشگاه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار