در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک،شهرک دانشگاهی امیرکبیر
تابناک: از اهداف این سمینار سوق دادن و ایجاد انگیزه در جوانان جویای کار به سمت کارآفرینی و اشتغال پایدار، توسعه شرکتهای دانش بنیان و فضا سازی برای آشنایی نسل تحصیل کرده با بازار کار، ایجاد خود باوری و مهارت اندوزی است
کد خبر: ۱۲۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 30 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، سازمان ملل متحد  19 آبان برابر با 10 نوامبر سالروز درگذشت آلفرد نوبل را با نام علم در خدمت صلح و توسعه ثبت کرده که این نامگذاری امسال برای نخستین بار در تقویم کشوری ثبت شده است.

استان مرکزی با دارا بودن حدود 120هزار دانشجو و نیز قطب چهارم صنعت کشور این زمینه را پیش آورده است که علم را درخدمت صلح و توسعه قرار دهد، از این رو سمیناری با چنین خصوصیاتی طراحی و برگزار خواهد شد.

اتاق فکر استان مرکزی،شبکه علمی و کارآفرینی سازمانهای غیردولتی استان مرکزی و کانون کارآفرینی کشور سمیناری یک روزه برای بزرگداشت این روز با عنوان علم، کارآفرینی و اشتغال در صبح روز نوزدهم آبان ماه  از ساعت 8:30 الی 12 در دانشگاه آزاد اسلامی اراک،شهرک دانشگاهی امیرکبیر، تالار فردوسی برگزار خواهند کرد

نخستین سمینار علم، کارآفرینی و اشتغال در شهر اراک برگزار می شود

در سمینار علم، کارآفرینی و اشتغال مدعوینی چون جناب آقای دکتر طائی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سرکار خانم دکتر ریاحی مدیرکل اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، جناب آقای دکتر ایزدی رئیس شورای مرکزی کانون کارآفرینی کشور، آقای مهندس بهروز فروتن قهرمان صنعت و جمعی از کارآفرینان برتر ایران و استان حضور خواهند داشت

دکتر حاجی بابایی رئیس شورای سیاستگذاری و اعضای شورای سیاستگذاری به همراه  مهندس عادل حکمت دبیر سمینار کمیته های مختلفی را با عناوین کمیته اجرایی، کمیته تبلیغات و روابط عمومی، کمیته علمی، کمیته پشتیبانی، کمیته پذیرش و کمیته تشریفات و پذیرایی تشکیل داده اند و برای هر یک از کمیته ها از میان جوانان توانمند و  فعال استان مرکزی دبیر منصوب نموده اند.

این سمینار برای معرفی پتانسیل موجود در مراکز علمی و پژوهشی استان مرکزی برگزار می شود تا فاصله عظیم بین دانش و فضای اجرایی کشور را با حضور کارآفرینان بنام حوزه صنعت و دانشجویان کاهش دهد.

نخستین سمینار علم، کارآفرینی و اشتغال در شهر اراک برگزار می شود

از اهداف این سمینار سوق دادن و ایجاد انگیزه در جوانان جویای کار به سمت کارآفرینی و اشتغال پایدار، توسعه شرکتهای دانش بنیان و فضا سازی برای آشنایی نسل تحصیل کرده با بازار کار، ایجاد خود باوری و مهارت اندوزی است.

بزرگترین دغدغه قشر دانش آموخته بعد از فراغت از تحصیل حضور در بازار کار است و سمینار علم، کارآفرینی و اشتغال می تواند بکی از زمینه های حضور فارغ التحصیلان باشد. با فراهم آوردن فرصت های اشتغال زایی میتوان جامعه و خانواده ها را به آینده شغلی فرزندانشان امیدوار کرد.

در عصر همان روز کارگاه هایی با عناوین : کارآفرینان موفق ، اصول بازرگانی و تجارت ، زندگی کارآفرینانه از ایده تا عمل و شرکت های دانش بنیان از ساعت 14 الی 19 برگزار خواهد شد.

در کارگاه کارآفرینان موفق دکتر مجید ایزدی تسهیل گر این برنامه بوده و با حضور جمعی از کارآفرینان موفق کشور برگزار خواهد شد همچنین پنل اصول بازرگانی و تجارت سمینار با صحبت های  منهدس بهروز فروتن برگزار خواهد شد.

زندگی کارآفرینانه با صحبت های دکتر رضایی در رابطه با اجرای ایده های کارآفرینی از صفر تا صد به و کارگاه آموزشی شرکت های دانش با بیان دکتر معصومی در رابطه با ایجاد و راهکارهای تاسیس این نوع شرکتها و مزیت های آن صحبت هایی را نیز بصورت سمعی و بصری برگزار خواهد شد

در پایان نیز برای آن دسته از عزیزانی که در کارگاه ها شرکت کرده اند از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان فنی و حرفه ای گواهی شرکت در کارگاه های آموزشی صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار