سرپرست بنیاد ایران شناسی استان مرکزی گفت: در بخش پژوهشی و فرهنگی بنیاد ایران شناسی استان مرکزی با مشکل بودجه مواجه است و لازم است از اعتبارات فرهنگی و پژوهشی استان این مشکل رفع شود.
کد خبر: ۱۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 09 March 2015

علی‌اصغر میرزایی در نخستن جلسه هیئت امنای بنیاد ایران شناسی استان مرکزی با اشاره به مشکلات طرح شده در بنیاد ایران شناسی استان اظهار داشت: در بین لیست ارائه شده از اموال بنیاد ایران شناسی استان مغایرت هایی وجود دارد که باید برطرف شوند.

وی افزود: نهادهای مستقر در این نهاد مانند سازمان ملی جوانان و سازمان‎ نهادهای غیر دولتی از ابتدای سال تاکنون قبوض آب، برق و گاز خود را پرداخت نکرده که این نیز یکی از دیگر مشکلات بنیاد است.

سرپرست بنیاد ایران شناسی استان مرکزی تصریح کرد: تجهیزات این نهاد مانند چاپگرها و فکس خراب است و نیاز به تعمیرات دارند، وضع بهداشتی و نظافتی این مرکز نیز بسیار پایین است.

میرزایی با اشاره به کمبود نیرو در این مرکز گفت: بنیاد ایران شناسی استان مرکزی با کمبود نیرو مواجه است و درخواست جذب نیرو داریم، در اساسنامه این بنیاد آمده که تامین مالی بنیاد از طریق منابع محلی باشد.

وی افزود: ساختمان بنیاد ایران شناسی فرسوده است و تاسیسات آن آسیب دیده که برای رفع این مشکل قرار بود خانه آیت الله محسن اراکی به بنیاد ایران شناسی واگذار شود که این تصمیم عملی نشده است.

سرپرست بنیاد ایران شناسی استان مرکزی تصریح کرد: در بخش پژوهشی و فرهنگی بنیاد ایران شناسی استان مرکزی با مشکل بودجه مواجه بوده و لازم است از اعتبارات فرهنگی و پژوهشی استان این مشکل رفع شود.

میرزایی با اشاره به طرح‎های این نهاد گفت: چندین طرح مانند اطلس جامع استان مرکزی، بازار اراک و بانک مفاخر و مشاهیر استان مرکزی ارائه شد که به سرانجام نرسیده و نیمه کاره رها شده‎اند.

وی افزود: مشکلات مالی نخستین مشکل بنیاد در استان مرکزی است که باید مشخص شود بودجه آن از چه طریق تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار