مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در یک اقدام جهادی و به طور همزمان، الکتروموتور و پمپ شناور چاه آب شرب روستاهای «بره بیجه» و «عین خوش» شهرستان دهلران تعویض و جمعیتی بالغ بر 6000 نفر از آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۱۶۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ 27 April 2024

به گزارش تابناک  ایلام؛ محمد محمدی با بیان اینکه الکتروموتور و پمپ شناور این تاسیسات به دلیل نقص فنی از کار افتاده بود، اظهار کرد: دو اکیپ تعمیرات و نگهداری آب و فاضلاب این شرکت با تلاش فراوان و همزمان از ساعت ۵ بامداد روز جمعه در محل چاه دو روستا مستقر و در حداقل زمان ممکن اقدام به تعویض الکتروموتور و پمپ شناور چاه آب شرب روستای بره بیجه (تأمین آب شرب روستاهاي بره بیجه، نهر عنبر و پتک اعراب) و چاه مجتمع عین خوش (تأمین آب شرب روستاهای عین صوله و سادات دانشگر )نمودند.

وی گفت: در این عملیات با خارج نمودن تجهیزات دارای نقص و نصب تجهیزات جدید، پمپ جدید وارد مدار بهره برداری و جمعیتی بالغ بر 6000 نفر از آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.

محمدی خاطر نشان ساخت افزود: به منظور جلوگیری از مشکل احتمالی بی آبی در این روستاها در زمان انجام عملیات، آب شرب مورد نیاز مشترکین با استفاده از تانکر سیار پيش بيني شده بود./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار