استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : استان ایلام می تواند به عنوان محور پخش برنامه های صدا و سیما در ایام اربعین قرار گیرد و برخی از استان ها به عنوان استان معین در استان ایلام و مهران مستقر شوند.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 08 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی در ساختمان مانیتورینگ  با حضور رییس صدا و سیما بیان کرد : مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر اینکه دیار خود را ترک نکرده بلکه پذیرای مهاجران دیگر استان های درگیر جنگ بودند.

وی افزود : سال گذشته استان ایلام به عنوان پدیده نوظهور گردشگری در کشور معرفی شد که صدا و سیما و رسانه ها با هم افزایی در معرفی نقاط بکر و گردشگری نقش مهمی داشتند.

بهرام نیا ادامه داد : امروز با چهاربانده شدن به حدود یک ساعت رسیده است، گفت: بیش از ۶۴ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم هزینه زیرساخت های استان ایلام به ویژه حوزه راه ها و زیرساخت های اربعین حسینی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در سال گذشته ساخته شد، خاطرنشان کرد : هم اکنون بیش از ۲ هزار چشمه سرویس بهداشتی از ایلام تا پایانه مرزی مهران وجود دارد.

استاندار ایلام تاکید کرد : صدا و سیما و رسانه ها در راستای مرعا کردن خدمات دولت و نظام اسلامی برای اقشار مختلف مردم و زوار اربعین حسینی و معرفت افزایی زوار، نقش به سزایی ایفا کردند.

وی  از رییس سازمان صدا و سیما خواست که نسبت به ساخت فیلم و سریال با محوریت چهره‌های نامی و شاخص استان در حوزه دفاع مقدس و سایر حوزه ها و همچنین ساخت فیلم با محوریت اربعین اقدام شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار