رییس کل دادگستری استان مرکزی با تاکید بر اجرای سند تحول قوه قضاییه گفت: این سند برای رضایت عموم مردم تدوین شده است و اجرای این سند باید پیگیری و عملیاتی شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ 07 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام سعید جزایی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان محلات، افزود: انتظار می‌رود با توجه به تجربیات و آسیب‌شناسی‌ها و بهره‌مندی از نظرات قضات و نخبگان به سمت تحول حرکت کنیم.

وی ادامه داد: مطابق با این سند دستگاه قضایی باید به سمت هوشمدسازی بیشتر، استفاده از فناوری‌های نوین، تسهیل خدمات، حذف ساختارهای فساد زا و جلب رضایت مردم گام بردارد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به شعار امسال گفت: تولید مهمترین مسئله در بخش اقتصاد است و رهبر معظم انقلاب به جای رشد بر جهش تولید تاکید دارند.

حجت‌الاسلام جزایی اظهار کرد: دستگاه قضایی همراه کنار دولت و مردم برای تحقق شعار امسال تلاش می‌کند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرستان محلات از معادن بسیاری برخوردار است اما در این زمینه دچار مشکلات بسیاری است.

حجت‌الاسلام جزایی با تاکید بر توجه به مشکلات بخش معادن و گردشگری محلات، افزود: حفظ حقوق عامه، جلوگیری از هدر رفت بیت المال، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اطاله دادرسی، صدور آرای قوی و متقن، استفاده‌های تاثیرگذار از تخفیف‌های قانون، توجه به اصلاح مجرمان، بازگشت مجرمان به خانواده و جامعه، برخورد قاطع با جرائم خشن، ایجاد امنیت و تسریع در احکام مورد توجه رییس جدید دادگستری شهرستان محلات قرار گیرد.

در این آیین از زحمات «سیدحسن حسینی» تقدیر و «سعید قاسمی» به عنوان رییس دادگستری شهرستان محلات معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار