کد خبر: ۱۱۵۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲ 21 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در آخرین جلسه شورای مدیران 1402 سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه از تلاش‌ها و زحمات همکاران و روسای ادوار سازمان و مدیران این مجموعه تقدیر و سپاسگذاری می کنم، ادامه داد: زحمات همکاران جهاد کشاورزی با همه خدماتی که ارایه می کنند بر کسی پوشیده نیست و واقعا تلاش جهادی دارند.

وی ادامه داد: مرز جوجه ریزی را در استان رد کردیم و در همه ادوار گذشته بالاترین میزان جوجه ریزی در دو ماه متوالی را انجام دادیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه از اتحادیه و تشکل‌های صنعت طیور تشکر می کنم که هم مرغ داخل استان و هم مرغ پایتخت را تامین کردند، افزود:

در مدیریت بازار موفق عمل کردیم و هم بازار شب یلدا، ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان بازار آرام بود و همه اقلام اساسی تامین و توزیع شد.

مومنی اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را از موفقیت های سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سال 1402 برشمرد که سطوح بسیاری از دیمزارهای استان را تحت پوشش قرار داد.

وی در ادامه به توسعه صادرات محصولات کشاورزی به عنوان یکی دیگر از موفقیت های سازمان جهاد کشاورزی مازندران اشاره کرد و گفت: سال 1402، 10 برابر سال گذشته صادرات محصولات کشاورزی انجام و 117 هزار تن انواع محصولات باغی از مبدا مازندران به خارج کشور صادر شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه حمایت های رفاهی و انگیزشی خوبی در سال 1402 برای همکاران سازمان جهاد کشاورزی مازندران انجام شد و رتبه سوم کشور را کسب کردیم، اظهار کرد: از همه مدیران می خواهم توجه ویژه ای به همکاران مراکز که در صف مقدم تولید فعالیت دارند داشته باشند.

این مسؤول گفت: بازار برنج و مرکبات استان در سال جدید باید ساماندهی شود و از هم اکنون برنامه ریزی و بسترسازی برای نظام پایدار بازار انجام شود.

مومنی با اشاره به اینکه اقلام اساسی در استان در تمام سال باید فراهم باشد و مختص ایام پایانی سال و مناسبت های خاص نباشد، ادامه داد: اقلام اساسی باید در اختیار همه اقشار جامعه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: توجه به اسناد بالادستی، مطالبات مقام معظم رهبری، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران در همه برنامه ریزی ها مدنظر قرار گیرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه از اعتبارات عمرانی حوزه کشاورزی استان راضی نیستم و در سال جدید باید شاهد رشد اعتبارات این بخش باشیم، ادامه داد: اولین پایلوت طرح زیرساخت اراضی کشاورزی کشور در مازندران در حال اجراست و این پروژه باید به صورت کامل اجرا شود.

مومنی خاطرنشان کرد: توسعه ارتباط با تشکل ها، انجمن کشاورزان پیشرو، اتاق اصناف، جلسات شورای سیاست گذاری، شورای هماهنگی، شورای کشاورزی و شورای معاونین در سال 1403 با نظم و برنامه ریزی لازم برگزار شود.

وی اظهار کرد: 16 برنامه محوری چراغ راه همه برنامه های سازمان قرار گیرد و میزان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح ها ارزیابی و اعلام شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر محرومیت زدایی در مناطق بالادست، استعدادسنجی و استعدادیابی کارکنان، تهیه مسکن همکاران، اجرای برنامه های فرهنگی، حفظ کاربری و پایش اراضی و مدیریت الگوی کشت تاکید کرد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار