کد خبر: ۱۱۶۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ 27 April 2024

به گزارش تابناک مازندران  سرهنگ اميني فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگيری سارقی که پس از سرقت ۱۰۶ راس احشام دامداران آنها را ذبح و در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند، خبر داد.

بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارآگاه "احمد اميني" در تشريح اين خبر گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي این فرماندهی پس از تحقيقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در اين خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بيان اينکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، یادآور شد: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاوهای مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بيان اينکه در تحقیقات پلیسی، ماموران دو همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار