رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برفروبی ۱۲۰ کیلومتر باند از جاده‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 21 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به بارش برف در بعضی محور‌های استان گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته و هشدار‌های اعلام شده در خصوص بارش برف، در محور‌های استان به خصوص مناطق سردسیر و گردنه‌ها، نیرو‌های راهداری به حالت آماده باش درآمدند.

میثم سیفوری افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده از شب گذشته شاهد این رخداد بودیم و بعضی محور‌های استان سفیدپوش شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: محور‌های تفرش - فراهان محدوده گردنه نقره کمر تفرش، خنداب-ملایر (گردنه محمدآباد) و شازند محدوده زالیان از شب گذشته با بارش برف مواجه بوده است.

سیفوری عنوان کرد: در مجموع ۱۲۰ کیلومتر از این محور‌ها توسط ۱۲ دستگاه ماشین آلات و با ۱۸ نیروی انسانی برفروبی شد.

او با بیان اینکه ۵۵ تن نمک پاشی نیز به منظور اجتناب از یخ زدگی معابر توسط نیرو‌های راهداری انجام شده است، یادآور شد: در حال حاضر همه محور‌ها باز است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و همچنین سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در حال حاضر همچنان در گردنه‌های نقره کمر تفرش، هندودر و خنداب - ملایر شاهد بارش برف هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار