کارشناس رسانه استان مرکزی: هیچ‌کس حتی«خبرنگاران» در فلسطین امنیت ندارند.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 23 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی، علی حبیبی در یادداشتی بیان داشت: این روزها ، به موازات قتل و کشتار وسیع و بی رحمانه صهیونیست ها، در غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه ، شبهه افکنی رسانه های آمریکایی و اروپایی و چهره های مطرح آنان ، با دوگانه " ظلم و مظلوم نمایی " ، در قاب گیرنده های مخاطبان و شبکه های ارتباطی و اجتماعی تحت کنترل صاحبان زر و زور ادامه دارد .
در کنار جنگ ویران گر دشمن ، روایت جانب دارانه جبهه رسانه ای غرب از ، جنایات دو هفته اخیر اشغالگران در غزه و کم اهمیت نشان دادن بستن آب و قطع برق و محاصره کامل و وحشتناک مردم بی گناه و حمله موشکی با بمب یک تنی ، به بیمارستان المعمدانی ، بیانگر جنگ نرم تمام عیار صهیونیست ها و حامیان انان ، علیه فلسطین مظلوم و آزاده است .
این ترفندهای رسانه ای ، با هدف تفرقه افکنی ، در برابر یکپارچگی و وحدت جهان اسلام ، علیه اشغالگران قدس و مقابله با ، گسترش تظاهرات ضد صهیونیستی در کف خیابان های دیگر کشورها و بی رمق کردن اراده جهانی ، در حمایت از زنان و کودکان بی گناه غزه صورت می گیرد .
دشمن صهیو نیستی به موازات تشدید جنایت های بی شرمانه خود در غزه ، با حمایت های علنی دولت های آمریکا - فرانسه - انگلیس و آلمان، سعی دارد ، با هدف قرار دادن خبرنگاران و گروههای رسانه ای ، در غزه و بمباران دفاتر آنان، در مقابل چشم مدعیان قانون و حقوق بشر ، اثر بخشی روایت اول از جنایت های خود را ، نزد افکار عمومی کم کند .
با این حال ، خبرنگاران و گزارش گران مستقر در غزه، علی رغم خطرات جانی و محدودیت های کاری و بمباران زیر‌ساخت های ارتباطی در غزه، روایت شفاف و بی پرده خود را ، از بمباران های‌مرگ بار صهیونیست ها ، در این سرزمین ، از جمله هدف قرار گرفتن بیمارستان المعمدانی و‌مدارس تحت پوشش سازمان های صلح بین المللی ، با بیش از هزار‌کشته ، به قاب‌رسانه رساندند .
رسانه های حاضر در غزه، با تشریح وضعیت ‌فاجعه بار و جنایات بی سابقه علیه کودکان و زنان ، و به تصویر‌کشیدن کشتار جمعی هولناک پیر و جوان ، توانسته است ، بیشتر از روزهای اول تجاوز ، افکار عمومی را ، متفاوت از ، رفتار قدرت های جهانی ، به واکنش ، وا دارد .
تصاویر فجایع صهیونیست ها در غزه و کشتار مردم مظلوم و بی گناه این سرزمین، صدای فریاد خواهی مردم کشورها را ، در حمایت از مظلوم ، بلند کرده و شهادت بیش از ۱۶ نفر ،از اعضای گروه رسانه ای در غزه و جنوب لبنان، تاییدی بر اثر بخشی روایت اول و صحیح ، از کشتارها ، در غزه است .
مقابله هدفمند و بی واهمه صهیونیست ها، با خبرنگاران ، در سرزمین فلسطین ، در حالی صورت می گیرد ، که طبق کنوانسیون های ژنو و پروتکل های الحاقی ، در سال ۱۹۴۹ میلادی ، خبرنگاران و اصحاب رسانه ، حق دارند ، در حین انجام وظیفه، در قالب آگاهی بخشی و شفاف سازی جنگ ، از امنیت شغلی و تامین جانی، برخوردار باشند .
رژیم صهیونیستی با گذشت بیش از دو هفته از عملیات پیروز مند طوفان الاقصی ، با پشتوانه آمریکا و غول های رسانه ای دنیا ، به هیچ‌کدام از قواعد جنگ پایبند نیست و غیر نظامیان - بیمارستان ها - مجروحان و پناهگاه های سازمان های بین المللی ، همچنان‌مشمول بمباران هدفمند جنایتکاران کودک کش است .
علی حبیبی / کارشناس رسانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار