فرماندار خمین گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای ساخت و راه اندازی سرای فرهنگ و هنر و صنایع دستی در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در این شهرستان تخصیص یافت .
کد خبر: ۱۱۲۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ 30 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،حمید کمانکش در نشست هماهنگی راه‌اندازی سرای فرهنگ و هنر و صنایع دستی خمین، افزود: این اعتبار پیرو برگزاری هفته فرهنگی خمین و تفاهم‌نامه بین موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و اداره‌کل میراث فرهنگی استان مرکزی به منظور پاسخگویی به مطالبات هنرمندان این شهرستان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تجربه موفق خمین در برگزاری هفته فرهنگی، ادامه داد: هفته فرهنگی خمین کاستی‌ها و کمبودهای این شهرستان در بخش فرهنگ و هنر را نشان داد.

فرماندار خمین اضافه کرد: ارایه آثار هنری در بیت امام خمینی(ره) مطالبه چندین ساله هنرمندان خمین است که در هفته فرهنگی این شهرستان پیگیری شد.

کمانکش تاکید کرد: بیت امام خمینی(ره) در خمین غنیمت است و در حوزه‌های مختلف می‌توان از این مکان تاریخی و معنوی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی سرای فرهنگ و هنر و صنایع دستی این شهرستان از شنبه ۱۱ شهریورماه جاری آغاز می‌شود و باید تا اول آذرماه سال جاری تحویل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار