رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۱۸۰ پروژه عمرانی و اقتصادی این استان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی‌ می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 22 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:هفته دولت فرصت مغتنمی است که در راستای امید آفرینی و تبیین دستاوردها خدمات یک سال گذشته را به ولی نعمتان ارائه و عملکرد دستگاه‌ها را ارزیابی کنیم.

وی افزود:معتقدیم که وارث کارهای زمین مانده هستیم اما فرصت گلایه نداریم حتی با وجود عقب ماندگی ده ساله‌ای که رهبر انقلاب هم به آن اشاره داشتند اما این دولت گام‌های مؤثری را برداشته و امیدواریم این خدمات مورد رضایت خداوند و مردم عزیز باشد.

وی گفت: پیگیری‌های خبرنگاران منجر به رفع نواقص و مشکلات و ایجاد امید و نشاط در دل مردم شده است. نگاه عالمانه، نقادانه و دغدغه مند خبرنگاران در پیگیری مشکلات به نتایج درخشانی رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: اعتبار پروژه‌های عمرانی، افتتاحی و کلنگ‌زنی استان در هفته دولت با یک‌هزار و ۱۴۴ طرح، ۴۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال است که از این تعداد، ۸۸۸ پروژه با اعتبار ۳۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال افتتاحی و برای آغاز عملیات اجرایی ۲۵۶ طرح این بخش، ۶ هزار و ۹۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

نظری اظهار کرد: مجموع طرح‌های اقتصادی هفته دولت استان مرکزی، ۳۶ طرح با ۲۵ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی گفت: طرح‌های افتتاحی عمرانی و اقتصادی این استان در هفته دولت، یک و ۹۷ میلیون یورو آورده ارزی دارد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان مرکزی ادامه داد: ارزش کل ۹۲۴ پروژه‌ افتتاحی عمرانی و اقتصادی استان، ۶۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال و برآورد هزینه ۲۵۶ طرح کلنگ زنی، ۶ هزار و ۹۰ میلیارد ریال است.

نظری عنوان کرد: اشتغال ایجاد شده طرح‌های هفته دولت در استان مرکزی، چهار هزار و ۹۶۸ نفر است.

وی، تعداد طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی محلات را ۲۲ طرح با ۹۱ شغل مستقیم، آشتیان ۵۴ طرح با ۴۷۰ شغل، کمیجان ۳۷ طرح با ۳۶۳ اشتغالزایی، فراهان ۶۰ طرح که ۱۳۲ اشتغال، شازند ۲۶۵ با ۵۳۶ اشتغال، اراک ۲۵۳ طرح با ۶۰۷ نفر اشتغال، ساوه ۱۴۵ طرح با یک‌هزار و ۵۷۴ اشتغال، زرندیه ۴۵ طرح افتتاحی با ۶۷۳ نفر اشتغال، دلیجان ۶۵ طرح با ۳۲ اشتغال، خنداب ۶۹ طرح با ۵۵ نفر اشتغال، خمین ۹۲ طرح با ۱۱۲ اشتغال و در تفرش ۶۳ طرح با ۲۲۳ نفر شغل، اعلام کرد.

ایشان اظهار داشت:دولت سیزدهم دولتی بدون تکلف است و دیدار چهره به چهره با مردم حتما در دستور کار مدیران قرار دارد.

نظری بیان کرد: اعتمادسازی بزرگترین پروژه دولت سیزدهم است و این مسیر، از طریق خدمت‌رسانی محقق می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار