در مراسمی با حضور استاندار مرکزی از بازنشستگان شرکت پتروشیمی شازندقدردانی شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 04 July 2023

 

مدیرعامل پتروشیمی شازند در این مراسم گفت: همکاران بازنشسته آینه تمام نمای شاغلین شرکت هستند، اگر در بین همکاران بازنشسته نارضایتی ها و یا نگرانی هایی از وضعیت معیشتی وجود داشته باشد، همکاران شاغل نیز نظاره گر این نارضایتی ها می باشند و به تبع آن، بهره وری نیروهای شاغل در شرکت کاهش و دغدغه های آنها برای آینده افزایش می یابد. به همین دلیل یکی از برنامه های کاری شرکت پتروشیمی شازند، توجه به مسائل رفاهی بازنشستگان می باشد.
 وی به وضعیت تولیدات و برنامه های در دست اقدام شرکت نیز اشاره کرد و افزود: برنامه های متنوع و تحولی برای اولین بار در شرکت پتروشیمی شازند پیش بینی شده که به یاری خداوند متعال، افزایش تولید، افزایش صادرات و تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان از اهم این برنامه ها می باشد.
وی یادآورشد: با تلاش جهادی تمامی همکاران در بخش های مختلف شرکت شاهد افزایش میزان تولیدات و نیز فروش محصولات در این شرکت هستیم، به گونه ای که در طی پنج ماه گذشته رکورد میزان تولید و فروش در طول تاریخ فعالیت های کاری پتروشیمی شازند شکسته شده و در دوره سه ماهه اول سال جاری نیز میزان فروش شرکت ، رشد سه برابری نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است که جا دارد از تلاش ها و حمایت های ارزنده اعضای هیات مدیره شرکت و نیز سایر همکارانم قدردانی کنم.
خلیلی نیا با تاکید بر اقدامات موثر شرکت در راستای تامین خوراک پایدار عنوان کرد: در زمینه تامین خوراک پایدار مورد نیاز مجتمع عظیم پتروشیمی شازند نیز پیگیرها و اقدامات مستمر ادامه داشته و دارد و از طریق مراجع ذیربط منجر به نتیجه شده و در حال حاضر تمامی خوراک مورد نیاز این مجتمع از طریق شرکت های پالایشگاهی امام خمینی (ره) شازند و اصفهان تامین می شود.
وی ادامه داد: از آنجا که ۸۲ درصد قیمت تمام شده صرف تامین خوراک می شود، با دریافت مستمر خوراک از شرکت های مذکور شاهد کاهش ۱۰ درصدی در هزینه های شرکت می باشیم.
وی یادآورشد: از دیگر اقدامات و برنامه های مهم شرکت توجه به حوزه های منابع انسانی و نیز مسئولیت های اجتماعی است.
وی افزود:با توجه به استقرار اماکن متنوع ورزشی و رفاهی شرکت  پتروشیمی شازند در شهر مهاجران، متاسفانه در گذشته کم توجهی هایی نسبت به نگهداری و بهره برداری مناسب از این اماکن و ابنیه شده است که در ابتدای زمان ورود مصمم بوده ایم در راستای افزایش نشاط سازمانی و بهره مندی بهتر همکاران از امکانات ورزشی و رفاهی موجود، اقدامات لازم برای بهسازی و نوسازی این اماکن انجام پذیرد و به همین منظور مجوزهای لازم  صادر شده است، همچنین طبق اعلام دستور به معاونت توسعه منابع انسانی ، تدوین و بازنگری ساز و کار لازم برای استفاده همکاران بازنشسته و خانواده های محترمشان از این امکانات در آینده فراهم و به طور رسمی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار